قیمت روز بیت کوین 8 اسفند 1401/ مانع پادشاه رمزارزها برای رسیدن به مرز 30 هزار دلاری

لست سکند

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 140 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 23 هزار و 440 دلاری رسید. با این حال برخی از کارشناسان رسیدن این رمزارز به مرز 30 هزار دلاری را در هفته‌های آتی پیش بینی کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سقوط بیت کوین به مرز 23 هزار دلاری سبب شده تا نگرانی‌های زیادی در مورد تداوم روند صعودی این ارز دیجیتال به وجود بیاید. اما برخی از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند که بیت کوین در صورت پشت سر گذاشتن محدوده 25 هزار دلاری، احتمالا تا مرز 30 هزار دلاری پیش خواهد رفت. گروهی از کارشناسان معتقدند که انتشار داده‌های تورمی با نرخ‌هایی بالاتر از حد انتظار، باعث نزول بیت کوین شد. اما دوباره این رمزارز، مرز قیمتی 23 هزار دلاری را پس گرفت و همین موضوع امیدواری کارشناسان را درباره احتمال تداوم رشد نرخ این ارز دیجیتال بیشتر کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

البته اکنون بیت کوین برای رسیدن به کانال 30 هزار دلاری، مقاومت سختی را در پیش دارد. هفته گذشته این امیدواری وجود داشت که رمزارز معروف با اندکی تلاش کانال 25 هزار دلاری را رد کند و بتواند در مدت کوتاهی خود را به مرز 30 هزار دلاری برساند. اما طبق معمول در فتح این مرز قیمتی ناکام ماند.

راز آسمان پایتخت

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 1.39 درصد بالاتر رفته و به مرز 1.08 تریلیون دلاری رسیده است. حجم کل بازار رمزارزها نیز در مقایسه با دیروز 5.06 درصد کاهش داشته و در محدوده 34.72 میلیارد دلاری قرار دارد. همچنان بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است و بعد از آن اتریوم بخش عمده‌ای از بازار را در دست گرفته است.

سادگی و امنیت؛ ویژگی بارز سایت اوکی اکسچنج

معامله گران رمزارزها که در ایران حضور دارند و مایل به خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتال هستند، بهتر است از طریق سایت‌های معتبر این کار را انجام دهند. اوکی اکسچنج یکی از وبسایت‌های معتبر در حوزه خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها است که معامله گران با آن امکان تحلیل و معامله هر نوع ارز دیجیتالی را دارند. خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها در این سایت به صورت سریع، حرفه‌ای، لحظه‌ای و امن اتفاق می‌افتاد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات اوکی اکسچنج کافی است به سایت آن سر زده یا اپلیکیشن آن را نصب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز