قیمت روز بیت کوین 6 اسفند 1401/ عقب نشینی رمزارز معروف از مواضع بالا قیمتی

بیت کوین طی دو روز اخیر کاهش قیمتی سنگینی را تجربه کرد و بار دیگر کانال 24 هزار دلاری را از دست داد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 78 دلار دیگر کم شد و در محدوده 23 هزار و 157 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روند اصلاحی بیت کوین از روزهای گذشته آغاز شد و به نظر این وضعیت همچنان ادامه دارد. عقب نشینی بیت کوین و از دست دادن مرز حمایتی 23 هزار و 400 دلاری باعث پیش بینی درباره تداوم روند نزولی این ارز دیجیتال شود. به نظر کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، دلیل عمده کاهش قیمت بیت کوین و عدم توانایی آن در ادامه مسیر صعودی، انتشار اخبار و اطلاعات مربوط به جلسه کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا بود. براساس اخبار و اطلاعات منتشر شده، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، از توافق اکثریت اعضای کمیته برای تداوم روند افزایش نرخ بهره بانکی خبر داده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ریزش قیمتی بیت کوین و ناتوانی آن در به دست آوردن حمایت 23 هزار و 400 دلاری طی چهار ساعت گذشته، فرضیه‌ها را درباره عقب نشینی این رمزارز به سمت کانال 22 هزار و 700 دلاری تقویت کرد.

آریاک سفر

در صورتی که بیت کوین بنا به هر دلیلی بتواند از مرز قیمتی 23 هزار و 400 دلاری عبور کرده و آن را حفظ کند، احتمال پیشروی آن به سمت محدوده 24 هزار و 100 دلاری و سپس 24 هزار و 600 دلاری وجود دارد.

امروز مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 3.12 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 1.6 تریلیون دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال هم طی 24 ساعت گذشته 1.34 درصد بالاتر رفت و در محدوده 56.81 میلیارد دلاری قرار گرفت.

ویژگی یکی از سایت‌های معتبر معاملات رمزارزی

وبسایت‌های زیادی برای خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها وجود دارند که برخی از آن‎‌ها صرفا به منظور کلاهبرداری و تملک سرمایه دیگران طراحی شده‌اند. اما تعدادی سایت معتبر داخلی برای معامله انواع رمزارزها وجود دارند که با امنیت کامل و کارمزد مناسب زمینه انجام چنین فرآیندی را فراهم کرده‌اند. اوکی اکسچنج یکی از سایت‌های معتبر داخلی در حوزه خرید و فروش انواع ارز دیجیتال است. اوکی اکسچنج به دلیل داشتن اپلیکیشن خرید و فروش رمزارزها، پشتیبانی بیشتر از 700 ارز دیجیتال، امکان معامله با دیگر کاربران بازار حرفه‌ای و پشتیبانی تیکت و تلفن مورد توجه بسیاری از معامله گران قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز