قیمت روز بیت کوین 3 اسفند 1401/ امکان تداوم رشد نرخ رمزارز معروف با تشکیل الگوی دو کفی

امروز قیمت بیت کوین 328 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 24 هزار و 183 دلاری رسید. نگاهی به عملکرد بیت کوین نشان می‌دهد که نرخ این رمزارز طی یک هفته اخیر 441 دلار افزایش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین در دو روز اخیر تا مرز 24 هزار و 800 دلاری پیش رفت، اما در ساعات پایانی روز اخیر اصلاح شد. برخی دلیل اصلاح قیمتی بیت کوین را جلسه فدرال رزرو آمریکا و نتایج حاصل از آن اعلام کردند. بیت کوین در مقاطعی از روز جاری به کانال 23 هزار دلاری سقوط کرد، اما مجددا به مرز 24 هزار دلاری بازگشت. با این حال همچنان امیدواری زیادی درباره تداوم رشد قیمت بیت کوین وجود دارد. براساس آخرین اخبار و اطلاعات موجود، الگوی دو کفی شکل گرفته برای قیمت بیت کوین می‌تواند حمایت خوبی برای این ارز دیجیتال باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

هم اکنون یک الگوی مثلث صعودی با خط روند صعودی شکل گرفته که حمایت آن نزدیک به مرز 24 هزار دلاری قرار دارد. در صورتی که بیت کوین به پایین این محدوده قیمتی سقوط کند، سطح حمایت پرقدرت بعدی در مرز 23 هزار و 400 دلاری خواهد بود. مقاومت فوری بیت کوین هم در نقطه 24 هزار و 500 دلاری قرار دارد و در صورتی که نرخ این رمزارز از محدوده مذکور عبور کند، فشار خرید و رشد نرخ بیشتری اتفاق خواهد افتاد. در صورت عبور بیت کوین از مرز 24 هزار و 500 دلاری، امکان صعود این رمزارز به سمت کانال 25 هزار و 200 دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

تلاش اوکی اکسچنج برای ارائه خدمات مناسب

وجود وبسایت‌های مناسبی مانند اوکی اکسچنج سبب شده تا معامله گران ایرانی برای خرید و فروش بیت کوین و رمزارزها دغدغه کمتری داشته باشند. هر 12 ثانیه یک خدمت رمزارزی به کاربران ایرانی ارائه می‌شود. بالغ بر 1 میلیون ایرانی در سراسر کشور از خدمات این مجموعه استفاده کرده‌اند. بیشتر از 70 پشتیبان به صورت شبانه روزی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند. امنیت بالا و کارمزد معقولانه این سایت سبب شده تا بسیاری از مشتریان از خدمات ارائه شده آن رضایت داشته باشند. در حال حاضر معامله گران به منظور استفاده از خدمات اوکی اکسچنج این امکان را دارند به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده یا از طریق اپلیکیشن این مجموعه از خدمت مورد نظر خود بهره مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز