قیمت روز بیت کوین 4 اسفند 1401/ کم و زیاد شدن نرخ رمزارز مشهور در کانال 24 هزار دلاری

لست سکند

بیت کوین همچنان در کانال 24 هزار دلاری کم و زیاد می‌شود. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 578 دلار بالاتر رفته و به مرز 24 هزار و 390 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین روز گذشته اندکی ریزش قیمتی داشت و به کانال 23 هزار دلاری عقب نشینی کرد. نرخ این رمزارز در روز گذشته تا مرز 23 هزار و 600 دلاری پایین‌ رفت اما بلافاصله این افت را جبران کرد و به سطوح بالاتر قیمتی رسید. طی دو روز گذشته نرخ بیت کوین یک روند نزولی ثابت داشته و به تدریج پایین سطح حمایتی 24 هزار و 500 دلاری قرار گرفته است. این مقدار از میانگین متحرک ساده 100 ساعته کمتر بود. در صورتی که بیت کوین بتواند دوباره مرز 24 هزار و 500 دلاری را باز پس بگیرد، امکان صعود آن به کانال 25 هزار دلاری و عبور از محدوده مقاومتی 25 هزار و 200 دلاری آسان خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورت بسته شدن قیمت بیت کوین بالای کانال 25 هزار دلاری، زمینه برای یک حرکت صعودی جدید فراهم خواهد شد و احتمال تداوم رشد نرخ این رمزارز تا مرز 26 هزار و 200 دلاری ممکن است.

راز آسمان پایتخت

اما اگر به هر دلیلی نرخ ارز دیجیتال معروف پایین کانال 24 هزار و 500 دلاری بماند، شاید نزول دیگری برای این رمزارز رقم بخورد. در صورت کاهش نرخ بیت کوین، احتمالا این رمزارز به محدوده حمایتی 24 هزار دلاری برخورد خواهد کرد. هم اکنون نرخ این رمزارز پایین مرز 24 هزار و 500 دلاری قرار دارد و به نظر اهل فن، معامله گران باید محتاطانه در این بازار اقدام کنند.

مختصری درباره سایت اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال از طرق مختلف انجام می‌شود که یکی از آن‌ها مراجعه به وبسایت و پلتفرم معتبر است. اوکی اکسچنج یک پلتفرم داخلی معامله رمزارزها با قیمت لحظه‌ای و به صورت آنی از وبسایت بوده که تمامی قیمت‌ها در آن مشخص است. کاربران این سایت دیگر منتظر قبول سفارش مشتری نخواهند ماند و مستقیما با خود وبسایت وارد معامله می‌شوند. کاربران برای انجام معاملات در این سایت حداقل به 20 دلار احتیاج دارند تا هنگام انجام فرآیند معاملاتی با پیام اخطار کمبود وجه مواجه نشوند. در صورتی که فردی درباره خرید و فروش رمزارزها سوال بیشتری داشته باشد، امکان تماس با کارشناسان این مجموعه را دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز