قیمت روز بیت کوین 15 اسفند 1401/ پادشاه رمزارزها در کانال 22 هزار دلاری گیر افتاد

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 0.08 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 22 هزار و 387 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر رمزارز مذکور نیز در ناحیه سرخ رنگ قرار گرفت، در واقع ارزش بیت کوین طی هفت روز اخیر 4.47 درصد کاهش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان بیان کرده‌اند که قیمت بیت کوین بالغ بر دو هفته است که در مرحله اصلاح قرار گرفته و هیچ حرکت چشمگیری از این رمزارز دیده نشده است. به گفته کارشناسان بازار رمزارزها، به نظر دربازه زمانی چهار ساعته، قیمت به شدت از دو خط روند نزولی خارج می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی ریشه این نزول قیمتی بیت کوین و دیگر رمزارزها را در وضعیت اقتصاد کلان جست و جو کرده‌اند، به همین دلیل روند بازار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال معروف کند است. درخصوص بهبود وضعیت بازار بیت کوین، چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار صرافی بایننس، بیان کرده که این احتمال وجود دارد بهبود بیت کوین از سقوط اخیر سال‌های زیادی به طول انجامد. مایکل ون دپاپ نیز در این خصوص بیان کرده که چون سال 2022 بدترین سال برای بازار رمزارزها بوده، احتمالا نباید به 2023 چندان دل بست.

راز آسمان پایتخت

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 0.46 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 1.02 تریلیون دلار رسید. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی یک شبانه روز اخیر 8.70 درصد کم شد و در محدوده 27.67 میلیارد دلار قرار گرفت. هم اکنون بیشترین حجم بازار رمزارزها متعلق به بیت کوین است و سپس اتریوم در رده دوم قرار دارد.

ویژگی‌های مهم اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها در شرایط کاهشی برای بسیاری از افراد فراهم می‌شود. افراد به منظور معامله رمزارزهای مختلف در چنین شرایطی باید به سایت‌های معتبر مراجعه کنند. اوکی اکسچنج یک سایت معتبر داخلی است که به دلیل ویژگی‌های مختلف توانسته باعث رضایت خاطر مشتریان خود شود. این سایت امکانات مختلفی اعم از تبادل سریع و … دارد. دسترسی به 700 رمزارز گوناگون، واریز و برداشت ریالی، پشتیبانی 24 ساعته، کیف پول ارز دیجیتال، امنیت بالا و نرم افزار و اپلیکیشن مناسب از جمله ویژگی‌های اوکی اکسچنج هستند. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بهتر با این وبسایت، کافی به آن مراجعه کرده تا بخش‌های گوناگون آن آشنایی پیدا کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز