قیمت روز بیت کوین 20 اسفند 1401/ برگشت دوباره نرخ ارز دیجیتال معروف

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 235 دلار بالا رفت و در محدوده 20 هزار و 207 دلاری قرار گرفت. روز گذشته نرخ بیت کوین تا کانال 19 هزار دلاری عقب نشینی کرد اما نهنگ‌ها دوباره قیمت این رمزارز را به کانال 20 هزار دلاری رساندند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از کوین دسک، قیمت بیت کوین در جلسه معاملاتی روز گذشته 10 درصد کم شد و به مرز 19 هزار و 580 دلاری رسید. انتشار خبرهای منفی درباره ورشکستگی دو نهاد مهم و حامی بازار رمزارزها، سبب شد تا نرخ بیت کوین به سمت کانال 19 هزار دلاری عقب نشینی کند. پیتر شیف، منتقد بازار رمزارزها، درباره قیمت بیت کوین در روزهای آینده اعلام کرده که افزایش موارد ورشکستگی صنایع حامی بازار رمزارزها، ضربه بیشتری به این بخش وارد خواهد کرد و این موضوع باعث عمیق‌تر شدن زمستان کریپتو خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید: 

به نظر بسیاری از فعالان و طرفداران بازار رمزارزها، در صورتی که روند نزولی اخیر ادامه پیدا کند، پیش بینی اخیر شیف به حقیقت خواهد پیوست. شیف از سرمایه گذاران بازار رمزارزها خواسته تا دارایی‌های خود را بفروشند و آن را به دیگر سرمایه‌های پربازده تبدیل کنند. اخیرا صندوق بین المللی پول هم در بیانیه‌ای هشدار داده که نباید ارزهای دیجیتال به پول رسمی یا قانونی کشورها تبدیل شوند و در جوامع مختلف گستردگی زیادی پیدا کنند.

آریاک سفر

با این حال همچنان معامله گران زیادی مشغول خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزهای معتبر بازار هستند. امروز ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 2.38 درصد بالا رفت و به مرز 952.82 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز طی یک شبانه روز اخیر 36.47 درصد بیشتر شد و در محدوده 88.63 میلیارد دلار قرار گرفت.

اوکی اکسچنج تریدر چه کاربردی دارد؟

در صورتی که قصد معامله رمزارزها را دارید و به دنبال بستر مناسب هستید، اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر است. این سایت امکانی تحت عنوان اوکی اکسچنج تریدر دارد که پلتفرم معاملاتی شخص به شخص بوده و کاربران با استفاده از آن امکان خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را به صورت مستقیم خواهد داشت. هم اکنون کاربران تنها امکان معامله با قیمت ثابت را در این بخش دارند. معاملات این بخش با کارمزد پایین و کاملا به صرفه انجام می‌شود. لازم به ذکر است که معاملات اوکی اکسچنج تریدر با تتر خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز