قیمت روز بیت کوین 22 اسفند 1401/ پادشاه رمزارزها به میدان برگشت

بیت کوین که تا 24 ساعت گذشته در کانال 21 هزار دلاری دست و پا می‌زد، با یک جهش قیمتی امروز به کانال 22 هزار دلاری رسید. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 724 دلار افزایش پیدا کرد و در محدوده 22 هزار و 234 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز قبل بازار رمزارزها اصلاح شدیدی پیدا کرد. در اثر این اصلاحات، نزدیک به هفت درصد ارزش کل بازار سقوط کرد و طی 24 ساعت 70 میلیارد دلار از دارایی‌های سرمایه گذاران این بخش از بین رفت. اما امروز وضعیت بازار رمزارزها بهبود پیدا کرد و تنها قیمت بیت کوین نزدیک به هفت درصد بالا رفت. به نظر کارشناسان بازار رمزارزها، اخباری پیرامون حفظ سپرده مشتریان بانک سیلیکون ولی باعث شده تا دوباره بازار رمزارزها در مسیر رونق قرار بگیرد. براساس گزارش‌های موجود، جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، اعلام کرده که برای حمایت از سپرده‌های بانکی مردم آمریکا طرح‌هایی در راه است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اطلاعات و آمارهای موجود نشان می‌دهد که 38.09 میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت کوین طی یک شبانه روز اخیر لیکویید شده است. امروز نرخ دیگر رمزارزهای مشهور مثل شیبا اینو، دوج کوین، ریپل و کاردانو هم رشد کرد.

آریاک سفر

در حال حاضر حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در یک شبانه روز اخیر 2.20 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 74.29 میلیارد دلار رسیده است. اما مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها در مقایسه با روز قبل 7.47 درصد بالاتر رفته و در محدوده 1.03 تریلیون دلاری قرار دارد. همچنان بیشتر بازار به بیت کوین تعلق دارد و بعد از آن اتریوم در رده دوم قرار گرفته است.

فرآیند خرید رمزارزها در سایت اوکی اکسچنج

در صورتی که مایل به معامله رمزارزها هستید، باید به وبسایت معتبر در این زمینه مراجعه کنید. اوکی اکسچنج سایت مناسبی برای انجام خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال است. افراد به منظور خرید بیت کوین یا دیگر رمزارزها ابتدا باید وارد سایت اوکی اکسچنج شده و ثبت نام داشته باشند.

بعد از انجام فرآیند ثبت نام و احراز هویت، باید شارژ کیف پول ارز دیجیتال در اوکی اکسچنج انجام شود. بعد از آن با مراجعه به بخش تبادل سریع، امکان خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری وجود خواهد داشت. در صورتی که در جریان خرید هر رمزارزی مشکل فنی و … به وجود بیاید، از طریق تماس با تیم کارشناسان این مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز