قیمت روز بیت کوین 25 اسفند 1401/ ارز دیجیتال معروف از کانال 26 هزار دلاری بالاتر می رود؟

بیت کوین اندکی با کانال 25 هزار دلاری فاصله دارد و در صورتی که این مرز قیمتی را پشت سر بگذارد، احتمالا به سمت محدوده 26 هزار دلاری حرکت خواهد کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 503 دلار بیشتر شد و در محدوده 24 هزار و 993 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین در دو روز قبل، ساعاتی بعد از انتشار نرخ تورم ایالات متحده که مطابق انتظارات بازار بود و همین موضوع سبب شد تا این ارز دیجیتال جهش زیادی داشته باشد و به مرز 26 هزار و 550 دلاری برسد. اما این رشد قیمتی کاملا مقطعی بود و بعد از مدتی اصلاح قیمت رخ داد و نرخ این رمزارز به کانال 24 هزار دلاری بازگشت. البته اکنون قیمت بیت کوین به مرز 25 هزار دلاری بسیار نزدیک شده و در صورتی که از این مرز عبور کرده و بتواند آن را حفظ کند، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

البته برخی از کارشناسان معتقدند که اصلاح قیمتی رخ داده برای کوتاه مدت است و دوباره نرخ بیت کوین به سمت کانال‌های بالاتر قیمتی حرکت خواهد کرد و حتی احتمال عبور آن از مرز 26 هزار دلاری زیاد است.

آریاک سفر

بیست و سوم اسفندماه خریداران نتوانستند یک بریک اوت ایجاد کنند و اکنون در تلاش برای عبور از مقاومت 26 هزار و 700 دلاری هستند. در صورتی که رمزارز معروف نتواند این مرز قیمتی را پشت سر بگذارد و اصلاح قیمتی برای آن اتفاق بیفتاد، احتمال ریزش آن تا مرز 19 هزار و 500 دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

تلاش اوکی اکسچنج برای ارائه خدمات مناسب

در صورتی که مایل به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها باشید، بهتر است به وبسایتی با سابقه کاری و امنیت مناسب مراجعه کنید. سابقه فعالیت این سایت به پنج سال می‌رسد و بیشتر از 1 میلیون کاربر در سراسر کشور از خدمات آن استفاده می‌کنند.

بیشتر از 700 رمزارز در این سایت وجود دارند که معامله گران با کلیک روی هر کدام امکان کسب اطلاعات نموداری و خرید و فروش آن‌ها را دارند. در صورت بروز مشکل در جریان معاملات رمزارزی و مسائل مربوط به بازار ارزهای دیجیتال، بیشتر از 100 پشتیبان آنلاین در دو شیفت پاسخگوی مشتریان خواهند بود. اوکی اکسچنج همواره سعی کرده پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز