اهمیت تحلیل ها در پیش بینی قیمت بیت کوین

لست سکند

بازار رمزارزها همپای دیگر بخش‌های اقتصادی و مالی در حال حرکت است و روز به روز مردم بیشتری به آن جذب می‌شوند. اما قبل از خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری باید اطلاعات کافی را به دست آورد و نسبت به روند قیمتی آینده آن آگاهی پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیش بینی روند قیمتی بیت کوین و دیگر رمزارزها مرسوم است، اما این اطلاعات صرفا به معامله گران خط فکری می‌دهد تا نسبت به خرید بیشتر یا فروش ارزهای دیجیتال خود تصمیم گیری کنند. بنابراین تنها به این پیش بینی‌ها نباید اکتفا کرد. در صورتی که مایل به خرید بیت کوین و پیش بینی حرکت قیمتی این رمزارز هستید باید از تحلیل بنیادی و تکنیکال این ارز دیجیتال آگاهی داشته باشید.

تحلیل بنیادی یا تکنیکال؟

هدف تحلیل بنیادی بررسی فاکتورها و عوامل بنیادی و اساسی یک اقتصاد، شرکت یا اوراق بهادار است اما تحلیل تکنیکال با استفاده از تاریخچه قیمت و سایر اطلاعات تاریخی و نمودارها سعی دارد مسیر حرکت نرخ رمزارز یا دیگر موارد را پیش بینی کند. بیشتر معامله گران بازار رمزارزها به تحلیل تکنیکال بیشتر توجه دارند. در واقع با توجه به نوسانات زیاد ارزهای دیجیتال، بیشتر معامله گران با استفاده از تحلیل تکنیکال سعی دارند روندهای کوچک و بزرگ را بشناسند و از طریق آن سود به دست آورند.

نحوه تحلیل تکنیکال بیت کوین

در صورتی که مایل به خرید بیت کوین یا فروش آن هستید، باید تحلیل تکنیکال آن را بدانید. تحلیل تکنیکال بیت کوین با داشتن تاریخچه قیمتی و حجم معاملات آن امکان پذیر است. تاریخچه قیمتی با تحلیل نمودارها به دست می‌آید. بیت کوین نمودارهای مختلفی دارد که یکی از پرکاربردترین آن‌ها نمودار شمعی است. هر دوره زمانی در این نمودار با یک شمع مشخص می‌شود. اینگونه نمودارها یک دید کلی از نحوه رفتار قیمتی بیت کوین یا دیگر رمزارزها به دست می‌دهند و پیش بینی نرخ آن را راحت می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

منابع مختلفی چگونگی تحلیل تکنیکال و بنیادی بیت کوین را آموزش می‌دهند و یک پیش بینی کلی از قیمت این رمزارز ارائه می‌دهند. اما اطلاعات تمامی این منابع صحیح نیست و مطالعه و اتکا به این موارد معامله گران را به اشتباه می‌اندازد.

به منظور کسب اطلاعات به روز در این خصوص کتاب‌های آموزشی و سایت‌های معتبر زیادی هستند که پایه و زمینه لازم را برای حضور در بازار رمزارزها فراهم می‌کنند. افرادی که به دنبال کسب اطلاعات به روز و آموزش مناسب هستند بهتر است به سایت اکسکوینو سر بزنند.

به دست آوردن اطلاعات به‌روز در سایت اکسکوینو

اکسکوینو یک پلتفرم جامع رمزارزی است که به عنوان اولین شرکت دانش بنیان ارائه دهنده کیف پول ارز دیجیتال در ایران از سال 1396 مشغول خدمت رسانی شد. هم اکنون این وبسایت تمامی خدمات مجاز رمزارزی را با بهترین کیفیت و امنیت کامل به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

علاوه بر حفظ امنیت دارایی کاربران، امکان تبادل برترین رمزارزهای دنیا، دسترسی سریع به سرمایه از طریق اپلیکیشن و وبسایت، امکان تبدیل دارایی‌ها به یکدیگر در بستری یکپارچه، محافظت از دارایی کاربران ایرانی در برابر تحریم‌های بین المللی و پشتیبانی 24 ساعته باعث شده تا بسیاری از معامله گران بازار رمزارزها از خدمات اکسکوینو استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز