قیمت روز بیت کوین 15 فروردین 1402/ احتمال جهش نرخ رمزارز معروف تا کانال 40 هزار دلاری

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 551 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 28 هزار و 257 دلاری رسید. نرخ این رمزارز طی یک هفته گذشته نزدیک به 928 دلار رشد پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا تونی د بول، یکی از تحلیلگران مشهور بازار رمزارزها، بیان کرده که عملکرد بیت کوین در ماه آوریل بهتر خواهد شد. بول به سابقه تاریخی بیت کوین توجه دارد و معتقد است که معمولا بیت کوین در ماه آوریل قوی‌تر و بهتر از دیگر ماه‌ها عمل می‌کند. البته دلیل وقوع چنین اتفاقی مشخص نیست، اما در صورتی که باز هم چنین اتفاقی روی دهد به زودی بیت کوین حرکت صعودی قدرتمندی را آغاز خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بررسی داده‌های بیت کوین در ماه آوریل سال‌های 2011 تا 2022 نشان می‌دهد که این رمزارز در ماه مذکور میانگین 44.83 درصد رشد داشته است. این میانگین با احتساب افت 17 درصدی قیمت رمزارز مذکور در سال 2022 به دست آمد. اگر همین میزان رشد در ماه آوریل سال جاری نیز اتفاق بیفتاد، احتمالا نرخ بیت کوین از مرز 40 هزار دلاری عبور خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر بیت کوین در یک محدوده خاص نوسان قیمتی را تجربه می‌کند. این رمزارز بین مرزهای قیمتی 27 هزار و 600 تا 28 هزار و 900 دلاری گیر افتاده و سرمایه گذاران آن دلیل اساسی برای خروج از این محدوده مشاهده نمی‌کنند. در صورتی که عامل یا اهرمی برای خروج از این مرز قیمتی به وجود بیاید، احتمالا نرخ بیت کوین تا کانال 30 هزار دلاری پیشروی خواهد داشت.

برخی از ویژگی‌های قابل توجه در اوکی اکسچنج

اگر ساکن ایران هستید و قصد خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز دیگری را دارید باید از بستر امنی مانند اوکی اکسچنج اقدام کنید. این درگاه بیشتر از 700 رمزارز دارد که افراد می‌توانند با کلیک روی هر یک از آن‌ها ضمن آگاهی از قیمت روز، به خرید و فروش بپردازند. در صورتی که مایل هستید از طریق وبسایت اوکی اکسچنج به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال بپردازید باید در این سایت ثبت نام کنید سپس بعد از طی کردن فرآیند احراز هویت، امکان خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود را دارید. در طول این مسیر اگر با مشکلی مواجه شدید پشتیبانان حرفه‌ای این سایت به شما کمک خواهند کرد و پاسخگوی سوالات احتمالی شما خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز