قیمت روز بیت کوین 19 فروردین 1402/ بازگشت رمزارز معروف به مرز 28 هزار دلاری

بیت کوین دوباره کانال 28 هزار دلاری را باز پس گرفت. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 115 دلار بالا رفته و به مرز 28 هزار و 30 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته گذشته بیت کوین افت 346 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار رمزارزها همچنان نوسان دارد و قیمت آن بالا و پایین می‌رود. مایک نووگراتز، یکی از سرمایه گذاران رمزارزها، در مصاحبه اخیر خود با فاکس بیزنس، پیش بینی کرده که روند صعودی قیمت بیت کوین همچنان ادامه خواهد داشت و به نظر این رمزارز نرخ‌های بالاتری را تجربه خواهد کرد. به اعتقاد نووگراتز، فدرال رزرو در طول سال جاری مجبور به کاهش نرخ بهره خواهد شد، همین مورد به تقویت بیشتر بیت کوین و دیگر رمزارزهای مورد توجه بازار کمک خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر نووگراتز، عملکرد قدرتمند بیت کوین طی هفته‌های اخیر با بحران بانکی در آمریکا مرتبط است. این سرمایه گذار شناخته شده پیش یبنی کرده که احتمالا فدرال رزرو از اواسط تابستان سال جاری به کاهش نرخ بهره روی بیاورد. نووگراتز معتقد است که این حرکت به طور بالقوه به نفع بازار رمزارزها خواهد بود. به اعتقاد این شخص، بیت کوین طلای دیجیتال است. این فرد بر این باور است که با رشد قیمت طلا، نرخ بیت کوین نیز رو به صعود خواهد رفت.

راز آسمان پایتخت

نووگراتز بیان کرده که علی رغم چالش‌های زیادی که برای بیت کوین شکل گرفت، این رمزارز انعطاف پذیری خود را ثابت کرده و احتمالا در سال جاری با رشد قابل توجهی مواجه خواهد شد. سرمایه گذاران این ارز دیجیتال هم نسبت به آینده این رمزارز امیدوار هستند.

خرید و فروش رمزارزها در اوکی اکسچنج

در صورتی که معامله رمزارزها در ایران هستید بهتر است از طریق اوکی اکسچنج نسبت به این موضوع اقدام کنید. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر رمزارزی است که زمینه معامله انواع ارزهای دیجیتال پرمخاطب بازار اعم از خرید و فروش بیت کوین و اتریوم را با آخرین سیستم امنیتی و اطلاعاتی روز دنیا فراهم کرده است. خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و دیگر رمزارزها از طریق این درگاه کار راحتی است و برای این موضوع افراد باید تنها فرآیند ثبت نام و احراز هویت در اوکی اکسچنج انجام شود، سپس به راحتی امکان معامله هر نوع ارز دیجیتالی وجود خواهد داشت. گروه پشتیبانی این سایت هم هر روزه پاسخگوی مشتریان هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز