قیمت روز بیت کوین 22 فروردین 1402/ بیت کوین بالاخره کانال 30 هزار دلاری را فتح کرد

بیت کوین بالاخره بعد از مدت‌ها به کانال 30 هزار دلاری ورود پیدا کرد و باعث غافلگیری معامله گران شد. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 935 دلار بالاتر رفته و به مرز 30 هزار و 151 دلار رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از تحلیلگران و کارشناسان بازار رمزارزها پیشروی قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده بودند. اخیرا راور، یکی از تحلیلگران مشهور بازار رمزارزها، پیش بینی خود را در خصوص قیمت بیت کوین ارائه داده و بیان کرده که به زودی نرخ این ارز دیجیتال بریک اوت خواهد داشت. به اعتقاد راور، این رمزارز شناخته شده طی چند هفته گذشته کف‌های بالاتر و سقف‌های پایین‌تری را به ثبت رسانده و همین موضوع موجب شده تا امیدواری نسبت به جهش آن بیشتر شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز با عبور بیت کوین از سد مقاومتی سرسخت 30 هزار دلاری، امیدها برای جهش نرخ آن بیش از پیش افزایش پیدا کرد. بیت کوین از ماه ژوئن 2022 تاکنون چنین نرخی را تجربه نکرده بود. پس از ماه ژوئن و با فروپاشی بنیاد رمزارز ترا لونا و تبعات آن، بازار رمزارزها در رکود شدیدی قرار گرفت و نرخ بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال کاهش زیادی پیدا کرد.

راز آسمان پایتخت

البته برخی تحلیلگران بر این باورند که هنوز امکان اصلاح قیمتی بیت کوین وجود دارد و چه بسا طی روزهای آینده نرخ این ارز دیجیتال مجددا وارد کانال 20 هزار دلاری شود. با این حال آمار، ارقام و نمودارها حاکی از این است که احتمالا بیت کوین در ماه‌های آینده رشد خوبی را تجربه خواهد کرد و دوباره کانال‌های قیمتی بالاتر را به دست خواهد آورد.

برخی از مزایای اوکی اکسچنج

در صورتی که شرایط کنونی را برای ورود به بازار رمزارزها و خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال مناسب می‌دانید، بهتر است از طریق سایت اوکی اکسچنج برای انجام معاملات خود اقدام کنید. این سایت بالغ بر پنج سال است که انواع خدمات مجاز در حوزه ارزهای دیجیتال را به مشتریان ارائه می‌دهد. داشتن اپلیکیشن خرید و فروش رمزارز، پشتیبانی بیشتر از 700 ارز دیجیتال، امکان معامله با دیگر کاربران در بخش بازار حرفه‌ای و پشتیبانی تیکت و تلفن از جمله مزایای صرافی اوکی اکسچنج محسوب می‌شوند. افراد قبل شروع معامله در این سایت باید ثبت نام کرده و فرآیند احراز هویت را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز