قیمت روز بیت کوین 30 فروردین 1402/ عقب نشینی رمزارز معروف در کانال 29 هزار دلاری

بیت کوین نتوانست خود را دوباره به مرز 30 هزار دلاری برساند و اکنون پله پله در حال نزول است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل هزار و 15 دلار کم شده و در محدوده 29 هزار و 221 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود کاهش قیمت بیت کوین، شاخص ترس و طمع این رمزارز بیانگر افزایش امیدواری‌ها نسبت به آینده این ارز دیجیتال است. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، هم اکنون شاخص ترس و طمع بیت کوین به سطحی رسیده که از نوامبر 2021 مشاهده نشد. نوامبر 2021 قیمت بیت کوین در محدوده 50 هزار دلاری قرار گرفته بود. طبق آمار موجود، عدد شاخص ترس و طمع بیت کوین اکنون 86 است و این رقم طمع شدید سرمایه گذاران را نشان می‌دهد. هر چه این عدد به سمت بالا حرکت کند یعنی سرمایه گذاران نسبت به خرید بیت کوین و نگهداری آن حریص‌تر هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

البته تحلیلگران با رسیدن شاخص ترس و طمع بیت کوین به این رقم اندکی ابراز نگرانی کرده و به معامله گران این رمزارز معروف هشدار می‌دهند که در جریان معاملات خود نهایت دقت را داشته باشند. زیرا این امکان وجود دارد که در آینده نزدیک این رمزارز دچار اصلاح قیمتی شود. بررسی روند تاریخی بیت کوین نشان داده است که این رمزارز از لحاظ تاریخی اصلاحات قیمتی قابل توجهی را پس از دوره‌های طمع شدید در بازار تجربه کرده است.

راز آسمان پایتخت

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 1.55 درصد بیشتر شد و به مرز 1.27 تریلیون دلار رسید. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی یک شبانه روز اخیر 6.26 درصد بالا رفت و در محدوده 46.05 میلیارد دلاری قرار گرفت.

نحوه معامله رمزارزها در اوکی اکسچنج

اگر با بررسی‌های انجام شده و کسب اطلاعات کافی به این نتیجه رسیده‌اید که قیمت بیت کوین مناسب است و مایل به معامله این رمزارز هستید باید از طریق بستر مناسبی این کار را انجام دهید. اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌های داخلی مناسب است که امکان خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و … را به صورت مناسب فراهم کرده است. در صورتی که مایل به معامله رمزارزهای مختلف از این درگاه هستید باید ابتدا فرآیند احراز هویت را انجام داده و ثبت نام کنید. در صورت تکمیل فرآیند ثبت نام، به راحتی امکان خرید و فروش هر ارز دیجیتالی وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز