قیمت روز بیت کوین ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲/ چهار تاریخ مهم برای رمزارز معروف

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز ۱۳۰ دلار کاهش داشته و اکنون در محدوده ۲۷ هزار و ۳۸۸ دلاری قرار گرفته است. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز، کاهش آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از فعالان و کارشناسان بازار رمزارزها نسبت به کاهش بیشتر قیمت بیت کوین هشدار داده‌اند. این پیش‌بینی از انتشار خبر فروش بیت کوین‌های مصادره شده توسط دولت آمریکا نشات می‌گیرد. براساس آخرین گزارش بی این کریپتو، احتمال فروش بیت کوین‌های مصادره شده توسط دولت آمریکا در روزهای مشخصی از سال جاری می‌تواند فشار فروش این رمزارز را بالا ببرد و ریزش بیشتر قیمتی آن را رقم بزند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بیت کوین‌های مصادره شده نزد دولت آمریکا از توقیف سازمان‌های تبهکار رمزارزی به دست آمده‌اند. اکنون این دولت تصمیم گرفته بیت کوین‌های متوقف شده سال جاری را طی چهار نوبت جداگانه به فروش برساند. طبق اسناد منتشر شده در اولین دوره فروش بیت کوین توسط دولت آمریکا، 10 هزار واحد از این رمزارز به فروخته شد. براساس آمار منتشر شده، این میزان بیت کوین به ارزش 215 میلیون دلار به فروش رفت. اکنون 41 هزار و 500 واحد کامل دیگر از بیت کوین در دست دولت آمریکا قرار دارد که طی چهار مرحله دیگر در ماه‌های آینده به فروش خواهد رسید.

آریاک سفر

مارتون، تحلیلگر آن چین و نویسنده رسمی در کریپتوکوانت، طی یادداشتی تاریخ‌های دقیق فروش بیت کوین‌های در دسترس دولت آمریکا را اعلام کرده است. تاریخ بعدی عرضه این بیت کوین‌ها بیست و ششم مه، پنجم خردادماه، سال جاری خواهد بود. به نظر فعالان و کارشناسان، بازار رمزارزها در این تاریخ و زمان‌های عرضه بعدی نوسان بیشتری خواهد داشت.

اطلاعات دقیق رمزارزها در وبسایت اوکی اکسچنج

در صورتی که مایل به خرید بیت کوین در این تاریخ‌ها هستید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره افزایش فروش این رمزارز کسب کنید، بهتر است به وبلاگ اوکی اکسچنج سر بزنید. این مجموعه همواره اطلاعات به‌روزرسانی شده درباره قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها و همچنین آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به آن‌ها را در دسترس خوانندگان قرار می‌دهد.

ضمنا اوکی اکسچنج بستر مناسبی برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها است. به این شکل که متقاضیان با ثبت‌نام و سپری کردن فرآیند احراز هویت در این بستر، امکان معامله هر ارز دیجیتالی را خواهند داشت. کارشناسان مجموعه نیز در این مسیر همراه معامله گران خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز