قیمت روز بیت کوین 11 اردیبهشت 1402/ هاوینگ بعدی رمزارز معروف چه زمانی است؟

لست سکند

بیت کوین نتوانست کانال 29 هزار دلاری را حفظ کند و به سمت مرز 28 هزار دلاری عقب نشینی کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 783 دلار کاهش پیدا کرد و در محدوده 28 هزار و 553 دلاری قرار گرفت. اما عملکرد یک هفته گذشته این ارز دیجیتال رشد هزار و 324 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از فعالان همچنان نسبت به آینده قیمتی بیت کوین امیدوار هستند و معتقدند که این کاهش قیمتی زودگذر است. به اعتقاد برخی از کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، هاوینگ بیت کوین نزدیک است و احتمالا جهش قابل توجه قیمت این رمزارز اتفاق خواهد افتاد. داده‌های موجود نشان می‌دهد که تاکنون 75 درصد از مسیر برای رسیدن به هاوینگ چهارم طی شده است. در واقع اگر 52 هزار و 500 بلاک دیگر پر شود، هاوینگ بیت کوین رخ خواهد داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بررسی دوره‌های مختلف هاوینگ بیت کوین نشان داده که معمولا این فرآیند بعد از ثبت هر 210 هزار بلاک رخ داده است. این فرآیند نشان دهنده گام جدید در تکامل مداوم شبکه بیت کوین به نظر می‌رسد. فرآیند هاوینگ هر چهار سال یکبار روی می‌دهد و برخی پیش بینی کرده‌اند، این اتفاق در اردیبهشت ماه سال 1403 رخ خواهد داد.

راز آسمان پایتخت

حجم معاملات بیت کوین طی یک شبانه روز اخیر 34.21 درصد کم شده و به مرز 10 میلیارد و 431 میلیون و 189 هزار و 104 دلاری رسیده است. همچنان بخش عمده بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین است و این رمزارز سرآمد ارزهای دیجیتال دیگر محسوب می‌شود.

اهمیت فرآیند احراز هویت در معاملات رمزارزی

خرید و فروش بیت کوین و رمزارزها از درگاه‌های معتبر مستلزم این است که فرآیند ثبت نام و احراز هویت به طور کامل انجام شود. بسترهای مختلفی که بدون کارمزد و انجام ناقص فرآیند ثبت نام امکان معامله رمزارزهای مختلف را به وجود می‌آورند، احتمالا به قصد کلاهبرداری سرمایه در دست مردم را جمع کرده‌اند.

اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای خرید و فروش بیت کوین است که به منظور تامین امنیت اطلاعات و سرمایه معامله گران، سیستم ثبت نام مناسبی را تدارک دیده است. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام در این مجموعه بهتر است به وبسایت آن مراجعه کرده یا از کارشناسان واجد شرایط آن کمک بگیرند. همچنین تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج به صورت شبانه روزی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز