قیمت روز بیت کوین 13 اردیبهشت 1402/ آینده قیمتی رمزارز مشهور از نظر تحلیلگران معروف

لست سکند

در حال حاضر یک روند صعودی برای بیت کوین ایجاد شده و این رمزارز احتمالا به کانال 50 هزار دلاری خواهد رسید. در حال حاضر قیمت بیت کوین به مرز 28 هزار و 661 دلاری رسیده و نسبت به روز قبل 83 دلار کم شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند که در صورت عبور بیت کوین از مرز کلیدی و روانی 30 هزار دلاری، بار دیگر آلت کوین‌ها افزایش قیمت را تجربه خواهند کرد. اما همچنان بیت کوین نتوانسته از مرز 30 هزار دلاری عبور کند. گروهی از تحلیلگران بر این باورند که به زودی یک روند صعودی جدیدی در بازار بیت کوین ایجاد خواهد شد. تریدینگ شات، یکی از تحلیلگران مشهور بازار رمزارزها، پیش بینی کرده که تا آبان ماه سال جاری قیمت بیت کوین به مرز 49 هزار دلار خواهد رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اما گروهی دیگر معتقد هستند که با توجه به ثبات قیمت بیت کوین در کانال 28 هزار دلاری به نظر اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و لااقل در کوتاه مدت قیمت این رمزارز همچنان در مدار نزولی حرکت خواهد کرد. در واقع این گروه معتقدند که نشانه‌ای از صعود قیمت در بازار بیت کوین دیده نمی‌شود. در این خصوص مایکل ون دی پوپ، یکی دیگر از تحلیلگران بازار رمزارزها، اعلام کرده که احتمال سقوط قیمت بیت کوین پایین مرز 27 هزار و 500 دلاری دور از انتظار نیست. البته این ریزش قیمتی می‌تواند زمینه ساز یک حرکت صعودی قدرتمند باشد و رمزارز مذکور را به سمت کانال‌های بالاتر سوق بدهد.

خدمات و کارکرد اصلی سایت اوکی اکسچنج چیست؟

در صورتی که ساکن ایران هستید و به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها تمایل دارید بهتر است به سایت اوکی اکسچنج سر بزنید. این مجموعه بستر مناسبی برای معامله انواع رمزارزها را فراهم کرده است. در واقع اوکی اکسچنج پلتفرم خرید و فروش کوین با قیمت لحظه‌ای و به صورت آنی از طریق وبسایت است که تمامی قیمت‌ها در آن دیده می‌شود. این وبسایت انواع خدمات رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد و افراد از طریق آن امکان خرید و فروش انواع رمزارزها را با اطمینان کامل خواهند داشت. کارشناسان سایت اوکی اکسچنج به صورت شبانه روزی در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان هستند. تاکنون کاربران ایرانی زیادی از انواع خدمات رمزارزی درگاه اوکی اکسچنج بهره برده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز