احتمال انفجار قیمتی ریپل!

لست سکند

بررسی تحلیل تکنیکال ریپل روند صعودی آن را نشان می‌دهد که آن را به یک سطح مقاومت نزدیک می‌کند. تحلیلگران بازار با دقت کامل حرکت ایکس آر پی را به سمت محدوده 0.56 دلاری زیر نظر داشته و آن را به عنوان یک مانع مهم در مسیر صعود محسوب می‌کنند. در صورتی که ریپل قادر به شکست این سطح قیمتی باشد، احتمالا افزایش قیمت خوبی را تجربه کند.

به گزارش کاماپرس، الگوهای نمودار فعلی تغییری از روند نزولی ریپل به صعود را نشان داده که این مورد به واسطه پایداری میانگین متحرک نمایی پشتیبانی می‌شود. این رمزارز در محدوده قیمتی 0.51 دلاری پشتیبانی قابل توجهی پیدا کرده که زمینه برای رشد نرخ آتی را ایجاد می‌کند. علی رغم شاخص‌های خوش بینانه، نوسانات ذاتی بازار رمزارزها به معنی حرکت نزولی آن همچنان امکان پذیر است. در صورتی که این ارز دیجیتال نتواند مرز فعلی را نگه دارد احتمالا تا پایین 0.51 دلار حرکت خواهد کرد. نقطه حمایت بحرانی بعدی 0.50 دلار است که در صورت نزول ریپل مانع از کاهش بیشتر خواهد شد. به طور کلی روندهای بازار، محیط کلی اقتصادی همراه با احساسات جامعه ارزهای دیجیتال عوامل حیاتی موثر روی قیمت ریپل هستند و در آینده قیمتی آن اثر می‌گذارند.

ریپل - کاماپرس

اثر عملکرد بیت کوین بر روی جو بازار رمزارزها

عملکرد بیت کوین نیز روی احساسات مثبت بازار بی‌اثر نبوده و باعث شرایط مناسب در فضای ارزهای دیجیتال شده است. این رمزارز با عبور از سد 44 هزار دلاری، مسیر همواری برای صعود به سمت کانال 47 هزار دلاری و سپس 50 هزار دلاری خواهد داشت. این روند صعودی در میان رمزارزها می‌تواند سبب رشد اعتماد نسبت به بازار ریپل شود. عبور اخیر بیت کوین از متوسط متحرک اصلی نزدیک به مرز 40 هزار دلاری به حرکت صعودی آن کمک کرده است.

راز آسمان پایتخت

منبع: https://blog.sarafi.io/ripple-eyes-bullish-breakout/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز