اجاره سوئیت با وان آبگرم در محلات

اجاره سوئیت محلات- کاماپرس

آبگرم محلات، یکی از جاذبه‌های زیبای شهرستان محلات است که هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. در این منطقه، شش چشمه آبگرم وجود دارد که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارد. این آبگرم­‌ها علاوه بر جاذبه تفریحی دارای خواص درمانی بسیاری هستند. عمق چشمه‌های آبگرم محلات حدود ۲۰ هزار متر است و دمای آن‌ها براساس عمق و سرعت بالا آمدن، برخی اوقات به ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد هم می‌رسد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی چشمه‌های آبگرم محلات، دسترسی به آن‌ها و چگونگی اجاره سوئیت آب گرم محلات ‌پرداخته است.

دسترسی به آبگرم محلات

آبگرم محلات در شمال شرقی شهرستان محلات واقع شده است. برای رسیدن به این چشمه‌های آبگرم می‌توان از جاده دلیجان- محلات و همچنین جاده اصلی قم-اصفهان به این منطقه رفت. از ویژگی‌های مهم چشمه‌های آبگرم محلات می‌­توان به ترکیب آب‌های سولفاته و کلسیک اشاره کرد که در درمان بیماری‌های کبدی، صفراوی، کلیوی، دستگاه گوارش، درمان بیماری‌های رماتیسمی، استخوانی و پوستی نقش مهمی دارد.

دمای آب این چشمه‌ها به طور میانگین ۴۸ درجه سانتی‌گراد است. این چشمه‌­ها با وجود منیزیم، کلسیم، سدیم، ید، آهن، آمونیاک و فلوئور برای بسیاری از افرادی که به دردهای عضلانی و مفصلی و بیماری‌های عصبی مبتلا هستند، مفید است. برخلاف بیشتر چشمه‌های آب‌ گرم، در این چشمه‌ها بوی بد گوگرد به مشام نمی­رسد.

معروف‌ترین چشمه‌های آبگرم محلات

نام شش چشمه‌ معروف محلات یعنی چشمه حکیم، شفا، دنبه، سلیمانیه، سودا و رماتیسم متناسب با خاصیت درمانی آن‌ها انتخاب شده است.

راز آسمان پایتخت

چشمه حکیم: این چشمه بهترین استخر آبگرم محلات بوده که در یک کیلومتری جنوب شرقی چشمه شفا واقع شده است.

چشمه شفا: این چشمه در بالای تپه مجاور سرچشمه محلات و در محلی نزدیک به تخته‌سنگ‌های سخت، از دهانه یک چاه بیرون می‌آید و به حمام‌های اطراف آن هدایت می‌شود. میزان آب این چشمه حدود ۱۲ لیتر در ثانیه تخمین ‌زده می­شود. این چشمه برای تسکین بسیاری از دردهای مفصلی توصیه می‌شود.

چشمه دنبه: این چشمه هرساله بسیاری از افراد را برای بهره‌مندی از خواص خود، به این منطقه می‌کشاند. دمای چشمه دنبه ۵۰ درجه سانتى‌گراد است و افرادى که به بیمارى ریوى و قلبى مبتلا هستند، بهتر است با احتیاط و همراه با شخصی دیگر از آب این چشمه استفاده کنند.

چشمه روماتیسم: آبگرم این چشمه پرطرفدار مانند نامش برای درمان و تسکین درد روماتیسم بسیار مفید است.

چشمه سودا: سودا یا همان چشمه بختیاری، از چشمه‌های آب گرم محلات اصفهان است که طرفداران بسیاری دارد. آبگرم این چشمه در کنار خواص بسیار سودمندش بسیار آرامش‌بخش است.

چشمه سلیمانیه‌: سلیمانیه از دیگر چشمه‌های معروف آب گرم است که در طول سال میزبان بسیاری از افرادی است که برای درمان، تسکین درد یا گردش و تفریح به شهرستان محلات سفر می‌کنند.

اجاره سوئیت محلات- کاماپرس

مجتمع آب‌درمانی آبگرم محلات

مجتمع آب‌درمانی آبگرم یا همان هتل آبگرم محلات در استان مرکزی و در مجاورت چشمه جوشان آبگرم محلات، یکی از مهم‌ترین آب‌های گرم معدنی کشور است. این هتل در دل طبیعت قرار دارد و برای افرادی که دچار دردهای کمر، ستون فقرات و زانو هستند، آب‌درمانی با قیمت مناسب را فراهم کرده است. هتل آب‌درمانی آبگرم جزو هتل‌های زیبا به همراه امکانات اقامتی بسیار مناسب است.

اجاره سوئیت محلات- کاماپرس

اجاره هتل و سوئیت دارای وان آبگرم در محلات

هتل آب‌درمانی و هتل اقصی محلات، از بهترین‌ هتل‌های این شهر به شمار می­رود. هتل اقصی با امکانات مدرن در حد یک هتل مجلل چهار ستاره است. همچنین هتل آب درمانی محلات امکانات مناسبی برای مشتریان خود فراهم کرده، اما برخی ترجیح می‌دهند برای اقامت خود کمتر هزینه کنند و بدین جهت این افراد می‌توانند سوئیت‌‌هایی را در محلات اجاره کنند. برخی از این سوئیت‌ها یا دسترسی آسان و نزدیک به چشمه‌های آب گرم دارند یا داخل خودشان وان‌های آب گرم دارند که از طریق لوله‌کشی به چشمه‌های آب گرم متصل شده است و می‌توان با پرداخت هزینه جداگانه و به صورت ساعتی از آن‌ها استفاده کرد. برای اجاره این سوئیت‌ها باید از طریق وبسایت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره منزل و سوئیت اقدام کرد.

اجاره سوئیت محلات- کاماپرس

اجاره منزل و سوئیت در سرعین

سپنجا، وب سایت ارائه‌دهنده‌ سرویس اجاره‌ منزل است که از طریق آن می‌توان اقامتگاه‌های اجاره‌ای سراسر ایران را مشاهده و منزل مورد نظر را رزرو کرد. این وبسایت دارای مجوز رسمی از اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیکی است؛ لذا با خیال راحت می‌توان رزرو خود را انجام داد. با انتخاب مناسب از ليست مكان‌هاي ارائه شده مي‌توان اقامتي كم‌هزينه و راحت را در كنار خانواده و دوستان‌ تجربه كرد. به عبارتی می‌توان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب سوئیت، منزل مبله، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی مورد نظر را بررسی و سپس اقدام به اجاره آن کرد. در صورت لزوم نیز می‌توان رزرو خود را طبق قوانین سایت سپنجا لغو و پول پرداختی را پس گرفت. همکاران سپنجا در واحد پشتیبانی، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲شب آماده پاسخگویی به سوالات هستند. برای ارتباط با مجموعه سپنجا می‌توان با شماره تلفن‌های 07191302012 و 07138303014 تماس گرفت با به نشانی اینترنتی https://sepanja.com مراجعه کرد.

اجاره سوئیت آبگرم محلات: https://sepanja.com/search/اجاره-سوئیت-در-محلات

انتهای پیام

مرتبط با : سپنجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز