آیفون 14 با قابلیت های جدید تولید شد

لست سکند

اپل آیفون 14 وارد مرحله تولید آزمایشی شده است و برخی فعالان معتقدند که این مدل تغییرات اساسی نسبت به آیفون 13 خواهد داشت. مانند سال‌های گذشته که تولید نسخه های آزمایشی مدل های پیشین در فوریه آغاز می‌شد، حالا هم تولید آزمایشی آیفون 14، از اواخر فوریه شروع شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اخبار منتشر شده، روند تولید آیفون 14 تاکنون براساس برنامه هر ساله جلو رفته و در این خصوص تغییر به وجود نیامده است. اما هنوز مجموعه لاکس شیر، مونتاژکننده آیفون، که یک شرکت چینی محسوب می‌شود درباره تولید انبوه این گوشی، سفارشی را دریافت نکرده است. احتمالا این مجموعه فرصت تولید مدل‌های پرومکس را از دست می‌دهد. مدل‌های پرومکس آیفون از گزینه‌های پرفروش بازار هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق گزارش سایت تو 5 مک 9، مردم منتظر مدل جدید آیفون یا همان آیفون 14 هستند و انتظار می‌رود این مدل در طراحی هم تغییراتی داشته باشد. مثلا ظاهر دوربین این مدل آیفون تغییر کند.

آیفون 14 ارزش خرید خواهد داشت؟

کارشناسان حوزه ارتباطات بر این عقیده هستند که آیفون 14 احتمالا یکی از مهم‌ترین گوشی‌های اپل خواهد بود. چون مدل 13 بیشتر بهینه شده مدل 12 به شمار می‌رود و تغییرات ظاهری و فنی چندانی نداشت. به نظر مجموعه اپل بیشتر تغییرات و قابلیت‌های جدید را برای پرچمداران سال بعد خود در نظر گرفته است. اما هنوز اطلاعاتی درباره آیفون 14 و طراحی شکل ظاهری آن منتشر نشده و موارد مذکور بنابر حدس‌ها و بعضی اطلاعات پراکنده ارائه شده، اما به نظر آیفون 14 با تاچ آیدی، دروبین بهتر و حتی درگاه یو اس بی به بازار عرضه شود.

به نظر برخی فعالان و علاقمندان برند اپل و گوشی آیفون، تغییرات احتمالی آیفون 14 آنقدر قابل توجه خواهد بود که این گوشی را برای چندمین بار به پرفروش‌ترین محصول اپل در بازارهای جهانی تبدیل خواهد شد.

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز