شوک بزرگ به خریداران گوشی جدید سامسونگ ، گلکسی اس 22 اولترا

برخی از کاربران، در روزهای اولیه عرضه گوشی گلکسی اس 22 اولترا / گلکسی S22 اولترا، از مشکلاتی عجیب در نمایشگر این گوشی خبر داده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هر ساله سامسونگ در تلاش است تا باگ‌ها و مشکلات گوشی‌های قبلی‌اش را مرتفع کند و سپس یک گوشی جدید با آخرین امکانات ارائه می‌دهد. گلکسی اس 22 اولترا هم از این قائده مستثنبی نبود که با بهترین نمایشگر در میان تمام گوشی‌های هوشمند جهان عرضه شد؛ حداکثر روشنایی 1750 نیت!

بیشتر بخوانید:

اما کاربران گزارش داده‌اند که زمانی که مشغول دیدن فیلم و ویدئو از گوشی خود هستند، یک سری خطوط پیکسلی در قسمتی از نمایشگر به صورت افقی ظاهر می‌شود. جالب اینکه در همه تصاویز منتشر شده، این خطوط در سمت چپ نمایشگر ظاهر می‌شود.

راز آسمان پایتخت

احتمالا این مشکل از یک باگ نرم‌افزاری ناشی می‎شود؛ چراکه با قرار دادن تنظیمات نمایشگر روی حالت Vivid، این مشکل برطرف می‌شود و اگر یک مشکل نرم‌افزاری باشد، سامسونگ می‌تواند با ارائه‌ی یک به‌روزرسانی برای کاربران گلکسی S22 اولترا، آن را مرتفع سازد. با این حال، کاربران می‌توانند از سامسونگ یک گوشی دیگر را درخواست کنند، زیرا این شرکت هیچ مشکلی با تعویض گوشی‌های هوشمند معیوب خود ندارد.

برخی کارشناسان هم معتقدند، مشکل ایجاد شده احتمالاً به پردازنده‌ اگزینوس ۲۲۰۰ مرتبط می‌شود، زیرا همه‌ی کاربرانی که این مشکل را گزارش داده‌اند نسخه‌ی اگزینوس گلکسی S22 اولترا را در اختیار داشتند و تاکنون گزارشی در رابطه با این باگ از نسخه‌ی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ این گوشی منتشر نشده است.

بنابراین به نظر می‌رسد که پردازنده‌ی گرافیکی اگزینوس ۲۲۰۰ یعنی Xclipse 920 منبع این باگ نمایشگر باشد. اما تا اعلام رسمی سامسونگ، باید صبر کرد.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز