آیا پلستار می‌تواند رقیبی برای پورشه باشد؟

لست سکند

کمپانی خودروسازی سوئدی پلستار از تصمیم خود مبنی بر فروش 290 هزار دستگاه ماشین در سال و به چالش کشیدن شرکت پورشه خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار جهانی خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این خودروساز سوئدی ضمن اعلام این‌که قصد به چالش کشیدن کمپانی مطرح پورشه را با به فروش رساندن 290 هزار خودرو در سال دارد، بیان داشته است که تصمیم دارد تا سال 2025 تبدیل به یکی از خودروسازان بزرگ در دنیا شود.

در زمینه خودرو بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرکت پلستارکه شرکت تابعه ولوو برای تولید خودروهای برقی است، تاکنون دو مدل خودرو روانه بازار کرده و برنامه‌ای گسترده برای طراحی سه مدل جدید در رقابت با محصولات پورشه دارد که تا سه سال آینده روانه بازار می‌شود.

یکی از این سه مدل، خودروی پلستار 3 که یک شاسی بلند با عملکرد بالا است خواهد بود که در رقابت با پورشه کاین طراحی شده است. دومین مدل پلستار که قرار است روانه بازارشود نیز شاسی بلندی با سایز کوچک‌تر است که در رقابت با پورشه ماکان قرار خواهد گرفت.  در نهایت پلستار، در رقابت با پورشه پانامرا و تایکان یک شاسی بلند اسپرت را نیز در سه سال آینده به تولید خواهد رساند.

میزان فروش پلستار در سال میلادی که گذشت، حدود 30 هزار خودرو در اروپا بود. این شرکت قصد دارد در سال‌های آینده علاوه بر اروپا، در  آسیا و آمریکای شمالی نیز حضور داشته و نزدیک به 290 هزار خودرو از محصولات خود را به فروش برساند.

مرتبط با : پلستارپورشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز