جزییات سهمیه بندی جدید بنزین اعلام شد

به گفته سرپرست منطقه آزاد قشم، سهمیه بندی جدید بنزین برای کمک به اقشار ضعیف است که ابتدا در کیش و طی دو یا سه هفته بعد از آن در جزیره قشم اجرا خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از خبرآنلاین، افشار فتح‌اللحی درباره جزئیات طرح بنزینی دولت در این منطقه گفت: در این طرح، به هر نفر 15 لیتر بنزین تعلق خواهد گرفت؛ یعنی به یک خانواده 4 نفری دارای خودرو، مثل سابق همان 60 لیتر بنزین با قیمت قبلی تخصیص داده می‌شود. این طرح سبب برقراری عدالت شده و اگر نتایج مثبتی داشته باشد، در کل کشور اجرا خواهد شد.

در همین رابطه بخوانید:

آریاک سفر

فتح‌اللهی در ادامه صحبت‌های خود به برنامه‌های جدید توسعه قشم اشاره کرد و گفت: جزیره قشم از 20 کشور دنیا بزرگتر است اما متاسفانه با وجود موقعیت ژئوپولوتیک این جزیره، لوجستیگ حمل و نقل ذخایر نفت و گاز و همچنین گردشگری این منطقه، رشد قابل قبولی نداشته است. بنابراین نقشه راهی تدوین شده تا قشم طی سه برنامه کوتاه مدت یکساله، میان مدت ۴ ساله و بلندمدت ۸ ساله توسعه یابد.

پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:

همچنین قرار است در صورت تامین منابع مالی، پل خلیج فارس طی سه سال توسط قرارگاه خاتم در این جزیره ساخته شود تا قشم به یکی از هاب‌های صنعت بانکرینگ در منطقه تبدیل شود.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز