آیا در هواپیما مایل به دوش گرفتن هستید؟

لست سکند

هواپیمایی امارات،یک شرکت هواپیمایی متعلق به امارات است که دفتر مرکزی آن در شهر دبی قرار دارد وپروازهای منظم روزانه‌ای را از دبی به مقاصدی در خاورمیانه، خاور دور، اروپا، آفریقا، شبه قاره هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی انجام می‌دهد. فرودگاه بین‌المللی دبی، قطب این شرکت هواپیمایی به‌شمار می‌آید.

به گزارش کاماپرس، شاید برایتان کمی عجیب به نظر برسد، وقتی روی صندلی هواپیما نشسته‌اید و در حالیکه به یک دوش آب گرم به محض رسیدن به مقصدتان فکر می‌کنید، یکی از خدمه پرواز کنارتان  بایستد و از شما سوال کند: “مایل به دوش گرفتن هستید؟” اما تعجب نکنید! باید بگوییم که مواجه شدن با چنین صحنه‌ای در هواپیمایی امارات دور از انتظار نیست.
هواپیمایی امارات از سال گذشته امکان استفاده از دوش حمام را برای هواپیماهای ایرباس A380 خود در پروازهای ترانزیتی دبی فراهم کرده است. به این ترتیب مسافرانی که بلیط پروازهای فرست کلاس هواپیماهای A380 هواپیمایی امارات را خریداری کنند و پروازشان در دبی توقف داشته باشد، می توانند از خدمات اسپا این هواپیماها که امکان دوش حمام نیز در آن‌ها فراهم شده است، بهره مند شوند.
چه مسافرانی می توانند از خدمات اسپا هواپیمایی امارات استفاده کنند؟
خدمات اسپا و دوش حمام هواپیمایی امارات در تمامی پروازهای فرست کلاس هواپیماهای ایرباس A380 این شرکت هواپیمایی فراهم است و از این خدمات می‌توانید هم در پروازهای دوربرد به مقاصدی مثل استرالیا، نیوزلند و ایالات متحده بهره ببرید و هم در پروازهایی که در مسافت‌های نزدیک‌تر مانند پرواز به مقاصد اروپایی انجام می‌شوند، استفاده کنید.
اما باید به این نکته توجه داشته باشید، اگر می خواهید از خدمات اسپا هواپیمایی امارات استفاده کنید، این خدمات منحصر به پروازهای فرست کلاس هواپیماهای ایرباس A380 این شرکت هواپیمایی است و اگر به طور مثال بلیط هواپیما پروازهای بوئینگ 777 و یا حتی پروازهای آن دسته از هواپیماهای ایرباس A380 را که فقط کلاس‌های پروازهای اکونومی دارند را خریداری کنید، نمی‌توانید از این قابلیت منحصر به فرد استفاده کنید.
قانون دوش گرفتن در هواپیمایی امارات چگونه است؟
ایسنا در گزارشی اظهار داشت: هر مسافری در پروازهای فرست کلاس هواپیماهای ایرباس A380 هواپیمایی امارات، تنها یکبار و به مدت حداکثر 30 دقیقه حق استفاده از خدمات اسپا را خواهد داشت. علاوه بر این، به دلیل محدودیت در مقدار آب موجود در هواپیما، برای اینکه همه مسافران بتوانند به صورت عادلانه از آب حمام استفاده کنند، 5 دقیقه زمان استفاده از آن را خواهند داشت. البته هر زمان که به آب نیاز نداشتید می‌توانید دوش حمام را متوقف کنید و دوباره از زمان باقیمانده خود استفاده کنید.
در صورتیکه تنها یک دقیقه از زمان استفاده آب باقی مانده باشد، دوش متوقف می‌شود تا مدت زمان باقیمانده به اطلاع شما برسد. بعد از آن می‌توانید دوباره دکمه دوش را فشار دهید تا از 60 ثانیه باقیمانده حمام خود لذت ببرید.
در ارتفاع 40.000 پایی زمین دوش بگیرید!
شاید حمام‌های این هواپیماها به اندازه حمام خانه‌تان شیک و راحت نباشد، اما تمام امکانات حمام حتی بیشتر از مقداری که به آن نیاز خواهید داشت، برایتان در نظر گرفته شده و ‌می‌توانید اطمینان داشته باشید که کاملا پاکیزه به مقصد می‌رسید! کف این حمام‌ها توسط سیستم گرمایشی دائما گرم می‌شود و می‌توانید دمای زمین را با پنلی که برای آن در نظر گرفته شده به دلخواه خود تنظیم کنید. علاوه بر این یک روشویی به همراه آینه‌ای بزرگ و آیینه مخصوص اصلاح صورت به همراه وسایل مخصوص اصلاح، در این حمام برای مسافران هواپیمایی امارات در نظر گرفته شده است.

مطمئنا در پایان یک سفر طولانی هیچ چیز به اندازه یک استراحت خوب و دوش آب گرم، سفرتان را دلچسب نخواهد کرد. در حال حاضر هواپیمایی امارات و هواپیمایی اتحاد تنها ایرلاین‌هایی هستند که خدمت دوش حمام را به مسافران خود عرضه می‌کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

 

مرتبط با : فلای تودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز