هر آنچه باید درباره فروشگاه لوازم یدکی تیکوما بدانید

تیکوما-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت پخش و فروش عمده لوازم یدکی خودرو تیکوما، یکی از وارد‌کنندگان اصلی قطعات خودروهای چینی، کره‌ای و اروپایی است. این شرکت محصولات اصلی با برند تیکوما را به صورت عمده و خرده عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه تیکوما و سبد متنوع محصولات آن را معرفی می‌کند؛

* لوازم یدکی خودروهای لیفان، دانگ فنگ، برلیانس، چانگان، چری، جیلی، کیا، فاو، هیوندای، سیتروئن، سوزوکی، سانگ یانگ، رنو، پژو، ام جی، هایما، آریو و هاوال در فروشگاه‌ها و سایت این شرکت، به صورت عمده و خرده در دسترس است.

* این شرکت از آغاز فعالیت در سال 1379، از دو کشور چین و کره‌جنوبی قطعات یدکی خودروهای مختلف را وارد می‌کند. محصولات تیکوما علاوه بر فروشگاه اینترنتی شرکت در فروشگاه‌های مطرح اینترنتی کشور مانند دیجی کالا نیز عرضه می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

* تیکوما در بخش فروش اینترنتی خریدهای بالای یک میلیون تومان را به صورت رایگان ارسال می‌کند و در صورت مشاهده مشکل ظاهری و فنی، کالا را مرجوع خواهد کرد.

* مراجعین و مشتریان این فروشگاه می‌توانند از کارشناسان تیکوما به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین، مشاوره تخصصی و اطلاعات فنی دریافت کرده و از قیمت روز محصولات آگاه شوند.

* این شرکت در تامین قطعات بخش‌های مختلف خودرو فعالیت دارد. لوازم مصرفی و موتوری مانند تسمه‌های تایم، دینام و کولر، فیلترهوا و روغن، لوازم جلوبندی مانند کمک فنرها و لوازم تزیینی مانند انواع چراغ جلو و عقب، مه‌شکن، جلو پنجره و سپر را می‌توان از فروشگاه‌های تیکوما خریداری کرد.

* در سایت تیکوما اطلاعات تکمیلی درباره این مجموعه و محصولات آن قابل مشاهده است. همچنین گزارش‌های مختلفی از عملکرد این شرکت در خبرگزاری‌های آفتاب، مهر، ایسنا، خبرآنلاین، بهار نیوز، همشهری، ایلنا، افکار نیوز، رسالت و ایران منتشر شده است.

* دفتر مرکزی فروشگاه تیکوما در منطقه بهارستان تهران قرار دارد.

نویسنده: فرشید طالبی‌زاده

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه لوازم یدکی تیکوما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز