آموزش خرید از علی اکسپرس

خرید از علی اکسپرس چین-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

خرید از علی اکسپرس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های بین‌المللی به‌واسطه مزایای متعدد آن از جمله امکان خرید کالای باکیفیت با قیمت ارزان از بازارهای سراسر دنیا، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بازرگانی خارجی، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سایت فروشگاهی علی اکسپرس، یکی از مهم‌ترین بازارهای خرده‌فروشی آنلاین در سطح جهانی است که خدمات ویژه و متنوعی را در حوزه عرضه و حمل و نقل انواع کالا در سراسر دنیا ارائه می‌کند. در حال حاضر، این پلتفرم محبوب تجارت الکترونیکی دارای بیش از 100 میلیون محصول در چهل دسته‌بندی متنوع بوده و غالب فروشندگان آن از کشور چین هستند. با این حال خرید از علی اکسپرس چین نیازمند آشنایی با شیوه‌های خرید و پرداخت در این سایت است. کاماپرس در ادامه به ارائه راهنمای خرید از علی اکسپرس چین می‌پردازد.

علی اکسپرس چیست؟

فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس، یک وبسایت خرید آنلاین و زیرمجموعه‌ای از شرکت بزرگ علی بابا است. علی اکسپرس به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های مطرح تجارت الکترونیک، بستری را فراهم کرده تا افراد و شرکت‌ها محصولات خود را به مشتریان خود در سراسر دنیا عرضه کنند. با استفاده از خدمات علی اکسپرس، می‌توانید انواع محصولاتی که از کشور چین به سراسر دنیا صادر می‌شوند را به‌راحتی و به‌صورت آنلاین از تامین‌کنندگان معتبر چینی خریداری کنید.

خرید از علی اکسپرس چه مزایایی دارد؟

وبسایت علی اکسپرس چین، بازار جهانی را هدف قرار داده و محصولات باکیفیت چینی را به‌طور خاص برای مصرف‌کنندگان خارجی ارائه می‌کند. برخی از مهم‌ترین مزایای خرید از علی اکسپرس چین در ادامه بررسی شده است؛

راز آسمان پایتخت

تنوع محصولات: یکی از مزایای خرید از علی اکسپرس چین که موجب جذابیت دوچندان آن شده است، امکان خرید از میان بیش از صدمیلیون محصول متنوع در دسته‌بندی‌های گوناگون است. با خرید از این وبسایت، می‌توانید تقریبا هر کالایی از جمله لباس، لوازم الکترونیکی، دکوراسیون منزل، لوازم ورزشی و غیره را با قیمت مناسب و رقابتی پیدا کنید.

امکان خرید عمده: علی اکسپرس چین فعالیت خود را در قالب یک بازار خرده‌فروشی وسیع شروع کرده است؛ با وجود این، در حال حاضر، بسیاری از بازرگانان و تاجران، کالاهای موردنیاز خود را به‌صورت عمده از این فروشگاه خریداری می‌کنند. از این رو علی اکسپرس چین یک گزینه ایده‌آل برای واردات عمده از چین و شروع یک کسب و کار محسوب می‌شود.

قیمت مناسب: یکی از مزایای خرید از علی اکسپرس چین ، عرضه محصولات با قیمت بسیار مناسب و ارزان است. علی اکسپرس، محصولات مختلف را با قیمت نسبتا پایین و در مدت زمان محدود عرضه می‌کند. از این رو خرید از علی اکسپرس گزینه مناسبی برای خرید عمده از چین است.

حمل و نقل: علی اکسپرس چین، تقریبا برای همه کالاها و محصولا عرضه شده در این پلتفرم، امکان حمل و نقل رایگان را فراهم کرده است.

ارسال سریع: از دیگر مزایای خرید از علی اکسپرس چین ، ارسال سریع کالاها در مدت زمان کمتر از 60 روز است. ضمن این‌که در صورت عدم دریافت کالاها در این مدت، می‌توانید از ساز و کارهای پیش‌بینی شده در سایت برای پیگیری محصول استفاده کنید.

چطور از علی اکسپرس خرید کنیم؟

برای خرید مستقیم از علی اکسپرس چین، ابتدا باید یک اکانت یا حساب کاربری در سایت علی اکسپرس ساخته و سپس هرکدام از محصولاتی را که مدنظر دارید خریداری کرده و مبلغ موردنظر را پرداخت کنید. با این حال خرید مستقیم از این وبسایت با توجه به محدودیت‌ها و تحریم‌های بین‌المللی، تاحدودی برای ایرانیان دشوار است.

با توجه به چالش‌های خرید مستقیم از علی اکسپرس، بهترین گزینه برای ایرانی‌ها، خرید از طریق شرکت‌ها و وبسایت‌های ارائه‌دهنده خدمت در این زمینه است. با استفاده از خدمات این شرکت‌ها می‌توانید محصول موردنظر را در سایت علی اکسپرس انتخاب کرده و نهایی شدن سفارش را به این شرکت‌ها بسپارید.

بهترین سایت برای خرید از علی اکسپرس کدام است؟

مجموعه کاروان تامین، به‌عنوان یک مجموعه تخصصی و فعال، خدمات ویژه‌ای را برای خرید از سایت ‌های چین از جمله علی اکسپرس ارائه می‌کند. برای خرید از علی اکسپرس از طریق کاروان تامین، تنها کافی است لینک محصول موردنظر به‌علاوه جمع سبد خرید در سایت علی اکسپرس را در بخش مربوطه در وبسایت کاروان تامین وارد کرده و سفارش خود را ثبت کنید. سفارش‌های موردنظر شما تا کمتر از 24 ساعت در علی اکسپرس چین ثبت شده و در مدت 30 روز پس از تحویل به دفتر این مجموعه در امارات به دست شما می‌رسد.

کاوان تامین

مجموعه تخصصی کاوان تامین، فعالیت خود را با هدف تسهیل ارتباط میان تولیدکنندگان چینی و واردکنندگان ایرانی آغاز کرد. این مجموعه در حال حاضر به ارائه خدمات آنلاین از جمله منبع یابی و ثبت سفارش، پرداخت حواله یوان، خدمات حمل بار به صورت درب تا درب، ترخیص کالا، استعلام قیمت و اعتبارسنجی شرکت‌ها و اخذ نمایندگی و مشاوره تخصصی بازرگانی نیز می‌پردازد.

از دیگر خدمات ویژه این مجموعه قابلیت خرید مستقیم از فروشگاه‌های معتبر مانند آمازون، علی اکسپرس و علی بابا است.

انتهای پیام

مرتبط با : کاوان تامین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز