مدیسه با تخفیف 70 درصدی به استقبال روز پدر رفت

لست سکند

مدیسه اعلام کرد در قیمت فروش محصولات خود به مناسبت روز پدر 70 درصد تخفیف می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام فروشگاه مدیسه، این فروشگاه ضمن تبریک فرارسیدن روز پدر تخفیف ویژه برای مشتریان در نظر گرفته که امکان استفاده از آن تا روز یکشنبه برای خریداران با مراجعه به  وب سایت رسمی فروشگاه مدیسهhttps://www.modiseh.com وجود دارد.

سورپرایزهای شب عید مدیسه

همچنین این فروشگاه سه کارت هدیه 500 هزار تومانی برای مشتریانی که بیشترین مدیسوی یعنی خرید از مدیسه را از 1 تا 29   اسفند داشته باشند، در نظر گرفته است که به سه مشتری در نیمه دوم فروردین تعلق می‌گیرد. همچنین برای کسانی که تازه با فروشگاه مدیسه آشنا شده‌اند در صورت خرید به ازای هر هزار تومان یک مدیسو تعلق می‌گیرد و همچنین بابت خرید بالای 250 هزار تومان کد تخفیف و هدیه در نظر گرفته شده است.

با خرید از مدیسه تا 7 روز امکان بازگشت کالا وجود دارد. همچنین ارسال کالا در صورتی که خرید مشتری بالای 300 هزار تومان باشد به صورت رایگان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

حراج 48 ساعته تا جمعه

برخی از برندهای عرضه شده در مدیسه نیز تا ساعت 24 روز جمعه تخفیف 20 درصدی دارند که با مراجعه به وب سایت این مجموعه و دریافت کد تخفیف می‌توان خریداری کرد.

مراحل استفاده از کد تخفیف مدیسه

برای استفاده از کد تخفیف مدیسه باید ابتدا عضو خبرنامه شد. پس از عضو شدن در خبرنامه،ایمیلی حاوی كد تخفیف، برای استفاده در خرید اول تان برای شما ارسال می‌شود كه در زمان ثبت سفارش باید در قسمت كوپن تخفیف وارد كرده تا مطابق با سقف خرید از تخفیف بهره‌مند شد.ب رای دریافت و استفاده از کد تخفیف مدیسه در قسمت كوپن تخفیف كلمه Wellcome را وارد كرده تا برای سفارش‌های بالای ۶۰٬۰۰۰ تومان ۱۰٬۰۰۰ تومان تخفیف و برای سفارش های بالای ۱۵۰٬۰۰۰ تومان ۲۰٬۰۰۰ تومان تخفیف و در سفارش های بالای ۳۰۰٬۰۰۰ تومان ۳۵٬۰۰۰ تومان تخفیف لحاظ شود. برای تغییر شیوه پرداخت پس از ثبت سفارش تا قبل از ثبت نهایی سفارش می‌توان تغییر مورد نظر را اعمال کرد، زیرا پس از نهایی شدن آن،امكان تغییر شیوه پرداخت وجود ندارد.

شایان ذکر است که كلیه مكاتبات و پاسخ‌های شركت از جمله ارسال كد تخفیف از طریق آدرس ایمیل ثبت شده در حساب كاربری مشتری انجام می‌شود.

مرتبط با : مدیسه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز