آغاز پیش فروش کوییک دنده ای از صبح شنبه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با انتشار بی‌مقدمه فراخوان پیش‌فروش کوییک دنده ای در سایت سایپا، فردا صبح از ساعت 11 شاهد رقابت مشتریان برای خرید این خودرو و 4 محصول دیگر سایپا خواهیم بود.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، کوییک دنده ای در این مرحله پیش‌فروش با مبلغ پیش‌پرداخت 30 میلیون و 700 هزار تومان عرضه شده است. کوییک دنده‌ای صفر کیلومتر در حال حاضر در محدوده قیمتی 92 تا 100 میلیون تومان در بازار آزار خرید و فروش می‌شود. این خودرو به همراه 4 مدل خودروی دیگر از فردا صبح صرفا از طریق سایت سایپا در معرض انتخاب مردم قرار داده می‌شود. یکی دیگر از محصولاتی که در این مرحله پیش‌فروش عرضه شده کوییک اتوماتیک است که مبلغ پیش‌پرداخت آن 4 میلیون تومان بیشتر از کوییک دنده‌ای است.

زمان تحویل از هفته چهارم بهمن ماه تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۹
در اطلاعیه‌ای که روی سایت سایپا منتشرشده تحویل این خودرو از هفته چهارم بهمن سال جاری آغاز می‌شود و تا پایان سال ۹۹ تمام خودروهای پیش‌فروش‌شده به خریداران تحویل داده می‌شود.

شرایط پیش‌فروش
سایپا سود مشارکت در این مرحله پیش‌فروش را 15 درصد اعلام کرده است. سود انصراف نیز همانند دوره‌های قبلی 12 درصد در نظر گرفته شده است.

بنا به اعلام گروه خودروسازی سایپا، پیش فروش ۵ مدل خودرو از محصولات این شرکت شامل تیبا ۲ پلاس، تیبا صندوق دار آپشنال، کوییک دنده ای و اتوماتیک و همچنین خودروی ساینا آپشنال برای اولین بار در سال 99 از فردا – شنبه ۶ اردیبهشت ماه– صرفا از طریق سایت این شرکت، آغاز می‌شود.

راز آسمان پایتخت

این مطلب در حال به‌روزرسانی است و طی ساعت‌های آینده اطلاعات بیشتری از این پیش‌فروش و خودرو در همین صفحه منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

16 دیدگاه برای “آغاز پیش فروش کوییک دنده ای از صبح شنبه

  1. ررر گفته:

    با چه قیمتی مهمه؟قیمت روز ؟ اینم فیلم جدیده.مردم ثبت نام میکنن و چند روز دیگه جلسه دارن که افزایش قیمت رو اعلام کنن.چرا به قیمت قطعی ثبت نام نمی کنن.اینجوری می خوان برای چند روز قیمت بازار رو بیارن پایین.

  2. مریمی گفته:

    خاک تو سرشون از ۱۱ پدر من درومده هیچیم نتونستم بخرم
    همه ش میزد ظرفیت تکمیل
    ااز حلقومشون نره پایین به حق ابوالفضل
    دزدای زد و بند باز

  3. فریبا گفته:

    با سلام امروز تونستم ثبت نام کنم زیادم سخت نبود من اولین بار بود که ثبت نام می کردم به نظرم اگه سرعت اینترنت بالا باشه بتونیم ثبت نام کنیم

    • حمید گفته:

      متاسفانه رفتار ملت در ست نیست وقتی چیزی گرون میشه همه هجوم میبرن بخرن یه رقابتی میشه بین مردم نه تولید کننده .توی این پیش فروشی که گذاشتن کسی که ثبت نام کنه ضرر میکنه . تا یه سال اگه ماشین بدن که نمیدن بعدشم چرا به قیمت روز.

  4. S@mad گفته:

    بخاطر خریدهای مردم قیمت‌ها نجومی شده، تا کی فریب خواهید خورد. اگه یه مدت نخرید چی میشه؟؟؟؟
    حقمونه گرانی و تورم.

  5. پناهی گفته:

    ثبت نام کاملا اشتباه هست چون بالاتر از قیمت الان در میاد .من هر با ثبت نام کردم بدبخت شدم .همین الان بخری سوار شی بهتره .لااقل افزایش هم داشته باشه سود میکنیم ماشین هم سواریم

  6. سجاد گفته:

    واقعا راست گفتن از ماست که بر ماست. زمانی که ملت برای خرید این خودروهای بی کیفیت اونم با چندبرابر قیمت واقعی صف میکشن چطور قیمتها اینطور نجومی نشه!!!!!

  7. Hossein گفته:

    والا به خدا دروغ محض بود اصلا ساعت یازده تا دوازده سعی کردم به هیچ عنوان سایت ثبت نام باز نشد که نشد گور بابای سایپا و محصولاتش

  8. Hossein.425 گفته:

    دوستان و هم میهنان گرامی ثبت نام اولندش که دروغ محض بودش 😌 ضمنا راس ساعت ۱۱ کلی سعی کردم تا ساعت نزدیک به ۱۲ به هیچ عنوان ورود به سایت نمیتونستم بشم انترنت قوی هم داشتم درکل علت گرانی خودرو در بازار آزاد همین تولید کنان ترکیده ی سایپا هستن که پدر مردم رو درآوردن لعنت به این سیستم که هیچگونه مدیریتی توش نیست جز دروغ،دزدی،وکلاهبرداری

  9. Nasir گفته:

    اگر ملت نخرند ، مثل چند سال پیش در زمان (نکبت زاده) وزیر اسبق صمت ، خودشان التماس هم می کنند به جای اینکه پیش خرید کنید ، وام هم می دهند و از دم قسط هم عرضه می کنند ولی متاسفانه ملت ما عاشق ایستادن تو صف های شلوغ هستند .

  10. م،ابراهیمی گفته:

    دوستان نرید ثبت نام کنید همش دروغ ،به این زودیا ماشین بهتون نمیدن،من از پاییز سال قبل تبت نام کردم هنوز بهم ماشین ندادن ،نمایندگی میگه کارخونه باید بده ماشین تولیدش کم شده،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز