آشنایی با نادی نمکی در 10 نکته

نادی سال‌های زیادی است که به گوش اکثر ما ایرانی‌ها نامی آشناست که با شنیدن آن طعم شیرین و دلپذیر کلوچه برایمان تداعی می‌شود. این کلوچه‌های خوشمزه یکی از معروفترین سوغاتی‌های شمال کشور نیز محسوب می‌شوند.

نادی همراه با تکنولوژی روز دنیا، در صنعت غذایی کشور زیرساختی را ایجاد کرده است که می‌توان گروه‌های مختلف محصولات را از این مجموعه انتظار داشت و درخواست کرد. صنایع غذایی نادی با توجه به زیرساخت رشد و توسعه صنعت غذا به همراه تکنولوژی روز دنیا، حرکت خود را در کشور آغاز کرد. پی‌ریزی این مجموعه به شکل خانوادگی در شهر لاهیجان انجام شد.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره صنایع غذایی نادی می‌پردازد که مطالعه آن به تولیدکنندکان صنایع غذایی توصیه می‌شود؛

۱. برادران پاکدامن پس از گذشت چند دهه، به مرور استقلال ساختاری در تولیدات متفاوت را کسب کردند. حاج فروردین پاکدامن لاهیجی، موسس صنایع غذایی نادی است. هم اکنون این نام به عنوان یکی از برندهای خوش نام در صنعت غذایی کشور مطرح است.

۲. صنایع غذایی نادی در شروع کار محصولات خود را با برند «نادی» روانه بازار کرد. این برند در سال 1371 به عرصه صنایع شیرینی و شکلات قدم گذاشت. نادی با شناخت کامل و دقیقی که از نیاز بازار پررونق سوغاتی در شهر پرگردشگر لاهیجان داشت؛ تولید صنعتی خود را در سال 1352، با شیوه‌های سنتی عوض و جایگزین کرد.

راز آسمان پایتخت

۳. این مجموعه با همت و تلاش خود صنعت تولید شیرینی و شکلات و مخصوصا کیک و کلوچه سنتی را دارای جایگاهی متمایز در صنعت و بازرگانی شهر لاهیجان کرد.

۴. در حال حاضر مشتریان، نادی را برندی خوشنام و معتبر قلمداد می‌کنند که شامل طیف گسترده‌ای از محصولات باکیفیت و خوش طعم برای گروه‌های مختلف مردم با هر ذائقه و سلیقه‌ای است.

۵. خطوط تولید کاملا صنعتی مورد تکیه در صنایع غذایی نادی که تعداد آن‌ها 9 تا است، علی رغم بهره‌مندی از تکنولوژی بومی، از تکنولوژی کشورهایی نظیر آلمان و اتریش استفاده می‌کنند تا بتوانند ظرفیت تولید محصولات متنوع و خوش طعم را امکان پذیر کنند.

۶. نادی دارای خطوط تولید بیسکویت، کراکر، شوکوبار و شکلات، کلوچه، کاپ کیک، کیک لایه‌ای، اسنک و ویفر است.

۷. تکنولوژی آلمان، نادی را قادر ساخته است تا سلامت و تنوع را در خانواده پتی بورها، دایجستیوها و بیسکویت‌های فانتزی تولید خود، به حد بالایی برساند. این محصولات دارای طعم‌های منحصر به فرد و فرم‌های جالب و دوست داشتنی دارای تنوع رنگ جذاب و طعم‌های سالم هستند.

۸. صنایع غذایی نادی محصولات خود را با برندهای «نادی، توباچی و شاپکا» به بازار عرضه می‌کند.

۹. شرکت ستاره نادی در سال 99 به عنوان تنها واحد نمونه صنایع کیک و کلوچه استان، واحد نمونه صادراتی ملی و مدیریت این شرکت منتخب سیزدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استکاپ ان گیلان شناخته شد. همچنین شرکت‌های شکوه نادی و ستاره نادی در سال 97 به عنوان صادرکننده نمونه استانی، واحد نمونه تولیدی و کارفرمای نمونه استانی رشت مورد تقدیر قرار گرفتند.

مرتبط با : نادی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز