آسان ترین روش تحصیل رایگان در خارج از کشور

تحصیل رایگان در خارج از کشور-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

تعداد زیادی از افراد تصور می‌کنند که تحصیل در دانشگاه‌های برتر اروپا با هزینه زیاد و شرایط سختی همراه است. اما حقیقت این است که روش‌های آسانی برای تحصیل رایگان در اروپا وجود دارد. به طور مثال، شما می‌توانید از بورسیه استانی ایتالیا استفاده کنید. این بورسیه، شرط معدل ندارد و اغلب افراد، شانس برخورداری از آن را دارند. 

در ادامه این مطلب، روش‌های تحصیل رایگان در اروپا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تحصیل رایگان در اروپا به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی تنها محدود به کشورهای انگلیسی‌زبان نیست. شما در کشورهایی مثل آلمان و ایتالیا هم می‌توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید. در بین این دو کشور، ایتالیا شرایط بهتری برای تحصیل به زبان انگلیسی دارد؛ چرا که تنوع رشته‌های بیشتری دارد و امکان تحصیل رایگان را هم به شما می‌دهد. در آلمان امکان تحصیل رایگان به زبان انگلیسی برای رشته‌های محدودی وجود دارد؛ در حالی که اکثر رشته‌ها در ایتالیا از امکان تحصیل رایگان به زبان انگلیسی برخوردارند. برای تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا دو راه اصلی وجود دارد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

بورسیه استانی ایتالیا

بورسیه استانی یکی از محبوب‌ترین بورسیه‌های تحصیلی در جهان است. این بورسیه برای ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای همه افراد توسط دولت ایتالیا ارائه شده و شرط معدل یا مقاله ندارد و همه افراد می‌توانند برای استفاده از آن اقدام کنند. با اخذ این بورسیه، مبلغ 7 هزار یورو به شما تعلق می‌گیرد که علاوه‌ بر شهریه دانشگاه، هزینه مسکن و بخشی از هزینه زندگی شما را نیز پوشش خواهد داد.

راز آسمان پایتخت

بورسیه IYT یا سرمایه گذاری روی استعداد 

همانطور که از اسم این بورسیه پیدا است، دولت ایتالیا آن را با هدف جذب دانشجویان با استعداد برای اشتغال در بازار کار این کشور ارائه داده است. این بورسیه با توجه به شرایط تحصیلی و رزومه به شما تعلق می‌گیرد و رقابت برای اخذ آن بالا است. در صورت گرفتن بورسیه IYT از پرداخت شهریه معاف خواهید شد و کمک‌هزینه زندگی دریافت می‌کنید. علاوه‌ بر این‌ها دوره رایگان زبان انگلیسی و آموزش‌های مرتبط با مشاغل نیز به شما ارائه خواهد شد تا سریع‌تر وارد بازار کار شوید. 

تحصیل رایگان در اروپا-کاماپرس

تحصیل رایگان در آلمان 

دولت آلمان با هدف جذب دانشجویان با استعداد و نخبه خارجی، امکان تحصیل رایگان را در دانشگاه‌های دولتی این کشور برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. شما با اخذ پذیرش از دانشگاه‌های دولتی آلمان، نیاز به پرداخت شهریه نخواهید داشت. لازم به ذکر است که برای بعضی رشته‌ها امکان تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در آلمان وجود دارد، اما تعداد این رشته‌ها محدود است. توجه داشته باشید که رایگان بودن تحصیل در دانشگاه‌های دولتی آلمان باعث بالا رفتن سطح رقابت برای ورود به این دانشگاه‌ها شده است؛ در نتیجه اگر معدل بالا و رزومه مرتبط با رشته تحصیلی خود دارید، تحصیل رایگان در آلمان گزینه مناسبی برای شما است. 

تحصیل رایگان در فرانسه 

یکی دیگر از راه‌های تحصیل رایگان در اروپا، تحصیل به زبان فرانسوی در فرانسه است. جالب است بدانید برای اخذ ویزای تحصیلی فرانسه و ورود به این کشور نیاز به ارائه مدرک زبان نیست. در صورتی که یک تسلط اولیه به زبان فرانسوی دارید می‌توانید ویزای فرانسه را بگیرید و بعد از ورود به این کشور در دوره زبان شرکت کرده و در زمان ۶ ماه تا یک سال، به سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل رایگان در فرانسه برسید.

تحصیل رایگان در اروپا-کاماپرس

 تحصیل رایگان مقطع دکتری در خارج از کشور 

در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا امکان تحصیل رایگان در مقطع دکتری وجود دارد. برای این کار لازم است شرایط تحصیل فول فاند در خارج از کشور را داشته باشید. برای تحصیل فول‌فاند در خارج از کشور لازم است یک طرح تحقیقاتی (پروپوزال) داشته باشید و یکی از اساتید دانشگاه‌های کشور مقصد را برای سرمایه‌گذاری روی پروژه خود قانع کنید. اساتید دانشگاه در کشورهای پیشرفته مثل کانادا، بودجه تحقیقاتی دارند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا روی دانشجویان مستعد خارجی سرمایه‌گذاری کنند. با اخذ فاند، تمام هزینه‌های تحصیل و زندگی شما پوشش داده خواهد شد و دیگر لازم نیست نگران هزینه‌ها باشید. 

سیم آخر و تحصیل رایگان در خارج از کشور

کارشناسان مجرب «سیم‌آخر» تمام شرایط شما را برای اخذ بورسیه تحصیلی مورد بررسی قرار می‌دهند. برای این کار کافی است وارد این لینک شده و فرم ارزیابی رایگان سیم‌آخر را پر کنید. در ادامه کارشناسان این مجموعه مهاجرتی با شما تماس می‌گیرند و به شما می‌گویند که برای تحصیل رایگان در خارج از کشور لازم است چه مراحلی را طی کنید. کارشناسان سیم‌آخر انواع روش‌های مهاجرتی برای معدل‌های پایین و تمکن مالی کم را هم به شما نشان خواهند داد. 

انتهای پیام

مرتبط با : سیم آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز