آزادی عمل در چیدمان منزل با تلویزیون های سری جدید الجی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از نقاط کانونی سرگرمی در منازل تلویزیون است که الجی سعی داشته با ارائه صفحه‌نمایش‌های ارتقا یافته ضمن افزایش شفافیت و انعطاف، آزادی عمل در چیدمان را امکان‌پذیر کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 با همکاری برند برتر هلندی به نام Moooi از صفحه نمایش‌های Lifestyle رونمایی کرد. این نوع صفحه نمایش‌ها ارتقا یافته هستند و تلفیق یکپارچه فن‌آوری را ارائه می‌دهند.

سری مدل‌های OLED Object  ال‌جی از مجموعه تلویزیون‌های Lifestyle Screen هستند که از انعطاف بیشتری برخوردارند و در دکوراسیون، المان پیچیده‌ای برای بهبود ظاهر منزل به شمار می‌روند.

راز آسمان پایتخت

براساس گزارش ال‌جی الکترونیکس، تلویزیون مدل OLED Object Collection Easel الجی تلویزیونی است که به فرد، حس گالری هنری مدرن را انتقال می‌دهد. این تلویزیون امکان نصب بر روی دیوار نیز دارد و به یک پوشش متجرک پارچه‌ای مجهز شده است.

مدل OLED Objet Collection Posé الجی نیز دیگر اعضای مجموعه Easel بوده که اولویت این محصول یکپارچه‌سازی فضای زندگی بوده و می‌تواند به عنوان بخشی از مبلمان نیز قرار گیرد. مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند در صورت عدم استفاده، این محصول را بر روی Gallery Mode قرار دهند که حس بوم دیجیتال را تداعی خواهد کرد.

در این نمایشگاه همچنین از محصول جدید به نام Lifestyle Screen نیز رونمایی شد که دارای صفحه نمایش شفاف OLED است. این تلویزیون آزادی عمل در نصب را برای متقاضیان ایجاد می‌کند؛ قابلیتی که پیش از این وجود نداشته است.

صفحه نمایش OLED دارای پایه چوبی خمیده است که حس طبیعت را به ارمغان آورده و با هر دکوراسیونی سازگاری دارد. Transparent OLED فراتر از صفحه نمایش است و تجربه کاربری Gallery Mode این محصول، حس آثار هنری را منعکس می‌کند.

تلویزیون OLED Flex الجی دیگر محصول این مجموعه است که نمایشگر همه‌کاره دارد. این نمایشگر خم می‌شود و کیفیت فوق‌العاده‌ای را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. کاربران می‌توانند  این تلویزیون را در حالت کاملا تخت یا با انحنا (مناسب برای گیمینگ) تنظیم کنند.

ال‌جی  StanbyME نیز به سبب تجهیز شدن به پایه متحرک، انتقال آسان را فراهم کرده است. این تلویزیون دارای باتری داخلی است که سبب شده تا از هر گونه کابلی بی‌نیاز باشد.

محصولات Lifestyle Screen هر کدام نشانگر قابلیت‌ و طراحی‌های نوآورانه‌ای هستند که تحول زندگی‌ها خانگی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز