آخرین قیمت آپارتمان نوساز در تهران + جدول

آخرین قیمت آپارتمان نوساز در تهران-کاماپرس

با توجه به آمارهای رسمی، اگرچه نسبت به سال‌های قبل واحدهای نوساز کمتری به بازار مسکن تهران عرضه شده‌اند اما همچنان سهم معاملات متعلق به این واحدها یعنی واحدهای نوساز بالاست.

به گزارش کاماپرس، براساس اعلام بانک‌ مرکزی در گزارش تحولات بازار معاملات آپارتمان‌‌‌‌‌های مسکونی پایتخت، حدود ۲۹‌درصد از کل معاملات مسکن شهر تهران در بازه سنی آپارتمان‌‌‌‌‌های نوساز انجام می‌شود.

این میزان در سال‌‌‌‌‌های میانی دهه ۹۰ چیزی شامل حدود نیمی از معاملات (حول و حوش ۵۰درصد) می‌‌‌‌‌شد اما در حال حاضر افت تیراژ ساختمانی و رکود چند ساله در بازار ساخت‌وساز از یکسو و جهش قیمت مسکن و افزایش فاصله ریالی آپارتمان‌‌‌‌‌های نوساز با واحدهای مسکونی چند ساله از سوی دیگر، باعث شده سهم معامله این آپارتمان‌‌‌‌‌ها از کل معاملات مسکن شهر تهران به زیر ۳۰‌درصد کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

به نقل از دنیای اقتصاد، بررسی قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان‌‌‌‌‌های نوساز عرضه شده به بازار مسکن شهر تهران حاکی از آن است که این واحدهای مسکونی نوساز نیز از کاهش اخیر قیمت که از تابستان امسال شروع شد، جا نمانده‌اند. هر چند میزان افت قیمت واحدهای نوساز‌‌‌‌‌ها نسبت به واحدهای مسکونی با عمربنای بالاتر کمتر افت کرده است.

راز آسمان پایتخت

در جدول زیر تازه‌‌‌‌‌ترین فایل‌‌‌‌‌های نوسازی که به بازار مسکن شهر تهران عرضه شده‌اند، درج شده است.

آخرین قیمت آپارتمان نوساز در تهران-کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز