جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در تهرانسر

جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در تهرانسر-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

تهرانسر یکی از محله‌های سرزنده و پرجنب و جوش تهران است. مراکز خرید در این محله بسیار پرتراکم و متنوع هستند. امکانات درمانی نیز در سطح مطلوبی قرار دارد و بیمارستان‌ها و کلینیک‌های متعدد پاسخگوی نیاز اهالی این محله هستند. خیابان‌های این محله نیز برای رفت و آمد با خودرو شخصی مناسب هستند و به جز بلوار اصلی در کمتر خیابانی از تهرانسر ترافیک سنگین مشاهده می‌شود.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 100 متری در تهرانسر را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 100 متری کلید نخورده در تهرانسر

یک واحد آپارتمان 100 متری کلید نخورده در تهرانسر با قیمت 7 میلیارد و 650 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خواب در طبقه سوم ساختمان واقع شده و از امکانات کامل برخوردار است. واحد مد نظر ساخت 1400 بوده و از سالن پرده خور و نورگیر بهره می‌برد.

آپارتمان 100 متری نورگیر

قیمت آپارتمان 100 متری نورگیر با سالن پرده خور در تهرانسر 7 میلیارد تومان قمیت‌‌گذاری شده است. این واحد دو اتاق خواب دارد و در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است. آسانسور، پارکینگ، انباری و دوربین مدار بسته از امکانات این آپارتمان ساخت 1400 محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

 قیمت آپارتمان 100 متری فول امکانات

یک واحد 100 متری نورگیر با دو لاین آسانسور و نگهبانی24 ساعته در تهرانسر فروخته می‌شود؛ قیمت این واحد دو خواب، 6 میلیارد و 950 میلیون تومان تعیین شده و امکانات دیگر آن نیز کامل است. این واحد ساخت 1399 بوده و در طبقه چهارم یک ساختمان هفت طبقه قرار دارد.

واحد 100 متری خوش نقشه در تهرانسر

یک واحد خوش نقشه 100 متری در تهرانسر با قیمت 6 میلیارد و 700 میلیون تومان فروخته می‌شود. واحد مذکور در سال 1399 ساخته شده و دو خواب است. این آپارتمان از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند.

قیمت آپارتمان نوساز در تهرانسر

یک واحد آپارتمان نوساز و کلید نخورده که در سال جاری ساخته شده، 6 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد 100 متری در تهرانسر به امکانات و خدمات رفاهی دسترسی بسیار خوبی دارد. امکانات این واحد دو خواب، کامل اعلام شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز