قیمت آپارتمان 90 متری در فاز صفر شهر پرند ، چند؟

آخرین قیمت آپارتمان 90 متری دو خواب در فاز صفر شهر پرند/ دی ماه 1402-کاماپرس

فاز صفر از قدیمی‌ترین فازهای شهر پرند است که به دلیل تراکم ساختمانی پایین و جداسازی قطعات بزرگ زمین از بهترین مناطق این شهر برای سکونت به شمار می‌رود. فاز صفر پرند نسبت به فازهای دیگر پر جمعیت‌تر است و مورد توجه سرمایه‌گذارن نیز قرار دارد.

از ویژگی های فاز صفر پرند می‌توان به لوکس بودن و مساحت بزرگ خانه‌ها و همچنین دسترسی به امکانات آموزشی، فرهنگی و رفاهی اشاره کرد. معمولا قیمت آپارتمان‌های فاز صفر پرند نسبت به دیگر فازها بیشتر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 90 متری در فاز صفر شهر پرند را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 90 متری نورگیر

یک واحد 90 متری نورگیر در فاز صفر شهر پرند با قیمت 3 میلیارد و 850 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این آپارتمان علاوه بر امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری از لابی 24 ساعته و سرایدار مقیم نیز برخوردار است. واحد مد نظر در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. ساخت این واحد دو خواب و کلید نخورده به سال 1400 برمی‌گردد.

قیمت آپارتمان 90 متری کلید نخورده در فاز صفر پرند

یک واحد 90 متری کلید نخورده در فاز صفر شهر پرند برای فروش آگهی شده است. این واحد در سال 1402 ساخته شده و قیمت آن 3 میلیارد و 780 میلیون تومان است. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و از آسانسور نیز دارد. انباری و پارکینگ از دیگر امکانات این ساختمان به شمار می‌روند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان 90 متری نوساز

یک آپارتمان 90 متری نوساز در فاز صفر شهر پرند با قیمت 3 میلیارد 320 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است. واحد مدنظر در طبقه سوم یک ساختمان چهار واحدی و چهار طبقه قرار دارد. این واحد دوخواب، از دسترسی محلی خوبی برخوردار بوده و ساخت 1402 است.

آپارتمان 90 متری دو خواب در فاز صفر شهر پرند

قیمت آپارتمان 90 متری دو خواب در فاز صفر شهر پرند، 2 میلیارد 995 میلیون تومان است. واحد مدنظر در طبقه دوم ساختمان قرار دارد و از امکانات آن می‌توان به پارکینگ، انباری و آسانسور اشاره کرد. این واحد ساخت 1402، برای سکونت و سرمایه‌گذاری مناسب بوده و بسیار خوش نقشه است.

قیمت آپارتمان 90 متری خوش نقشه

قیمت آپارتمان دو خواب ساخت 1391 در فاز صفر شهر پرند 2 میلیارد و 800 میلیون تومان است. این واحد 90 متری که در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه قرار دارد، کاملا بازسازی شده و خوش نقشه است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ، انباری و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز