نرم افزار حسابفا را می‌شناسید؟

امنیت و اطلاعات حساب برای همه ما مهم است؛ همیشه ممکن است مشکلاتی در این زمینه پیش بیاید یا نرم افزار مناسبی برای کسب و کار خود پیدا نکنیم. «نرم افزار حسابداری آنلاین حسابفا» این نگرانی‌ها را رفع می‌کند. این نرم افزاد در هر مکان و با هر وسیله‌ای-‌ گوشی یا لپتاپ- در دسترس است.

کاماپرس در ادامه به ۷ ویژگی نرم افزار حسابفا اشاره می‌کند که دانستن آنها برای علاقمندان به مهندسی نرم افزار خالی از لطف نیست؛

۱. نرم‌افزار حسابفا نرم افزار حسابداری آنلاین ابری است که در اردیبهشت ۱۳۹۵با تلاش تعدادی از هم‌کلاسی‌ها در جمعی دوستانه با ایده اولیه کار خود را شروع کرد. این نرم‌افزار مناسب کسب و کارهای کوچک و متوسط جهت مدیریت مالی و حسابداری است.

۲. محمدهاشم مسعودی به عنوان مدیرعامل، به همراه شهریار حسین‌دوست، احمد مقدسی و ده تن دیگر هیئت مدیره مجموعه حسابفا را تشکیل می‌دهند.

۳. نصب، نگهداری و پشتیبانی، مدیریت پیشرفته کاربران، داشبورد حرفه‌ای و سفارشی، خرید و فروش، فاکتور آنلاین از جمله امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری حسابفا به شمار می‌روند.

راز آسمان پایتخت

۴. در سال ۱۳۹۸ حسابفا حدود دو میلیارد تومان از مدیریت ثروت ستارگان جذب سرمایه کرد. بر این اساس نرم‌افزار حسابفا بعد از آسان بورس، قسطا، رده، وامچی، شناسه و کارن کراد به جمع سبد سهام مدیریت ثروت ستارگان اضافه شد.

۵. شرکت های حسابداری ابری استورم و نرم‌افزار حسابداری آنلاین سامیار، رقبای نرم‌افزار حسابفا هستند.

۶. نرم افزار حسابفا در سال ۱۳۹۶ از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرد. در همین سال موفق به کسب نشان ملی از مرکز فناوری ا طلاعات و رسانه‌های دیجیتال شد.

۷. نرم افزار حسابداری حسابفا به همراه انجمن کارفرمایان حسابداران استان قزوین و با همکاری مرکز آموزش حسابداران خبره، دهمین همایش بزرگداشت روز حسابدار را در آذرماه سال جاری برگزار کردند.

مرتبط با : حسابفا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز