۸ نکته جالب درباره هواپیمایی سپهران

هواپیمایی سپهران

صنعت حمل و نقل هوایی در سراسر دنیا گسترش زیادی داشته، کشور ایران نیز از این ماجرا مستثنی نبوده است. شرکت‌های هواپیمایی زیادی در کشور مشغول فعالیت هستند و متقاضیان سفرهای هوایی این امکان را دارند تا با جست‌وجو مسیرها و خدمات شرکت‌های مختلف، مجموعه هواپیمایی دلخواه خود را برای مسافرت انتخاب کنند. شرکت هواپیمایی سپهران از جمله شرکت‌های جدید فعال در حوزه حمل و نقل هوایی است که در تلاش است تا با ارائه خدمات مناسب به مسافران، بتواند در این حوزه به جایگاه مناسبی برسد.

در ادامه کاماپرس ۸ نکته از مجموعه هواپیمایی سپهران را که برای فعالان حوزه حمل و نقل هوایی مفید به‌نظر می‌رسد، منتشر می‌کند؛

1. هواپیمایی سپهران، یک شرکت سهامی خاص است که در سال 1395 استانداردهای لازم را جهت فعالیت در حوزه حمل و نقلو هم‍چنین بازرگانی کسب و به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

۲. این شرکت بیش از 100 نفر نیروی متخصص را در استان‌های فارس و تهران به‌ کار گرفته است. دفتر مرکزی این مجموعه در شیراز قرار دارد.

3. در وب‌سایت این مجموعه خدمات مربوط به خرید آنلاین بلیط و استرداد آن وجود دارد. مشتریان می‌توانند از طریق این شرکت هواپیمایی، مرسولات پستی و بار خود را به تمام نقاط ایران منتقل کنند. همچنین باشگاه مشتریان این مجموعه هم به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد و فعال است.

راز آسمان پایتخت

۴. ناوگان هواپیمایی شرکت سپهران از هواپیماهای بوئینگ 737 تشکیل شده است. درحال حاضر این شرکت با 5 فرود هواپیما، پروازهای خود را انجام می‌دهد. برنامه پروازهای داخلی این مجموعه به مشهد، تهران، شیراز، جزیره کیش و همچنین بندرعباس، عسلویه و اصفهان است.

۵. این شرکت پروازهای فصلی به مناطقی مانند یزد، کرمانشاه، بوشهر، سنندج و همینطور شهرهای زاهدان، اراک و رشت دارد. مقاصد پروازهای خارجی شرکت هواپیمایی سپهران نجف، کویت، مسقط و اسلام آباد اعلام شده است.

۶. قیمت بلیط‌های این شرکت هواپیمایی بسته به مقصد، نوع هواپیما، خدمات و کیفیت سفر متفاوت است.

۷. این مجموعه برای افزایش امنیت پروازها، فرم گزارش‌دهی ایمنی را در وب‌سایت خود تبیین کرد و نسبت به انتقال گزارش، در طی 24 ساعت، به مدیریت ایمنی و تضمین کیفیت اطلاع داد.

۸.  تاکنون هیچ گزارش سانحه‌ای در کارنامه شرکت هواپیمایی سپهران به ثبت نرسیده است.

مرتبط با : هواپیمایی سپهران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز