یارانه 45500 تومانی بهمن ماه امشب واریز می‌شود

سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد یارانه 45500 تومانی بهمن ماه 1399 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گزارش کاماپرس، فراگیرترین یارانه کشور که از سال های پیش تاکنون مبلغ آن بدون تغییر باقی مانده است امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. بحث ها و حاشیه های فراوانی درباره افزایش یارانه 45500 تومانی در بودجه سال آینده مطرح شد و کمیسیون تلفیق پیشنهادات مختلفی در این باره ارائه کرد که از آن جمله دوبرابر شدن مبلغ یارانه نقدی بود اما با رد شدن کلیات بودجه پیشنهادات مذکور نیز بلاتکلیف باقی ماند.

بی نتیجه ماندن بحث افزایش یارانه نقدی در سال آینده در حالیست که خوش بینانه ترین برآوردها از تورم بالای 40 درصد در سال آینده حکایت دارد و نیاز به ترمیم معیشت اقشار کم درآمد در سال 1400 بیش از سالجاری احساس خواهد شد.

طبق اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یکصد و بیستمین مرحله یارانه نقدی مربوط به بهمن سال جاری به ازای هر نفر ۴۵۵,۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ امشب دوشنبه  ۲۰ بهمن ۱۳۹۹به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر این اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها حاکی از آن است که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی، این ماه هشتمین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی، از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر خواهد شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز