یارانه ۱۶۰ هزار تومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

بعضی از سایتهای خبری از افزایش یارانه نقدی خبر داده‌اند. یارانه ای به مبلغ ۱۶۰ هزار تومان که ممکن است جای یارانه نقدی را بگیرد یا به صورت جداگانه پرداخت شود.

به گزارش کاماپرس، در چند روز گذشته خبرهایی درباره افزایش یارانه نقدی در بعضی از سایتهای خبری و کانالهای تلگرامی منتشر شده است. اینکه قرار است یک یارانه به مبلغ ۱۶۰ هزار تومان به یارانه بگیران تعلق بگیرد یا اینکه مبلغ یارانه نقدی که ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است بیشتر و به ۱۶۰ هزار تومان برسد. اما هنوز هیچ مسئولی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

اما با توجه به شیوع کرونا و موج چهارم اپیدمی این بیماری در کشور و تعطیلی کسب و کارها و اصناف، بعضی از کارشناسان اقتصادی از احتمال پرداخت یک یارانه جدید یا افزایش رقم یارانه نقدی خبر می دهند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید

بررسی بودجه امسال نشان می دهد فقط برای پرداخت یارانه نقدی و بنزین منابع مشخص تعیین شده و نامی از یارانه دیگری نیست. در جریان تصویب لایحه بودجه کمیسیون تلفیق از افزایش دو برابری یارانه‌ها خبر داد، اما در صحن علنی تصویب نشد و دولت موظف شد فقط دو یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی و یارانه معیشتی بنزین را در دستور کار واریزی‌های هر ماه خود قرار دهد.

راز آسمان پایتخت

اگر مصوبه کمیسیون تلفیق در صحن نیز رای می‌آورد امسال ۱۰ میلیون نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، مبلغ ۲۶۷ هزار تومان؛ ۲۵ میلیون نفر از اقشار ضعیف و دریافت‌کنندگان یارانه معیشتی، مبلغ ۱۸۸ هزار تومان؛ ۲۳ میلیون نفر، مبلغ ۱۳۶ هزار تومان یارانه بنزین و ۲۰ میلیون نفر دیگر مبلغ ۹۱ هزار تومان یارانه نقدی دریافت می‌کردند.

به همین دلیل کارشناسان اقتصادی معتقدند تا دولت منابع در آمدی جدیدی برای پرداخت یارانه جدید یا افزایش مبلغ یارانه معرفی نکند، نمی توان از پرداخت یارانه جدید مطمئن بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “یارانه ۱۶۰ هزار تومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

  1. مهدی رشیدی نوده گفته:

    درودبر مردم ایران
    شما واضع صحبت نمیکنید یعنی شما صدای مردم رو نمیشنوید که هر روز بیشتر از دیروز رنج و عذاب رو دارن تحمل میکنند دیگه چقدر باید این کارهای ناپسند شما رو مردم تحمل کنند اگر امکان دارد یارانه مردم کشورهای عربی که در همسایه گی ما هستند رو مشاهده کنید که چطور با ثروت خدادادی مردم رو سهیم میکنند و مدیریت میکنند و میلیونی یارانه میگیرند و تا آنجای که بنده خبر دارم هیچ فقیری هم ندارن ولی کشور عزیزمان ایران با این همه ثروت و نعمت بالای ۷۰درصد مردم فقیر هستند و با رنج عذاب زندگی رو گذران میکنند هر اداره دولتی که میروی تا زیره میزی تقدیم نکنی کارشما رو انجام نمیدهند یعنی تمام‌ اداره های دولتی تا شخصی رو آفت گرفته باید سم پاشی حسابی کرد ولی شما آقای روحانی از دولت آقای احمدی نژاد این یارانه ۴۵۵۰۰تومان تا دولت شما که دارد به پایان میرسد همان مبلغ هست که در دوره آقای احمدی نژاد بوده زیاد نشده ولی از خوراکی گرفته تا دیگر وسایل های که مردم استفاده میکنند گران شده از پنجاه درصد گرفته تا بالای صددرصد ولی حالا شما چطور و با چه دیدگاهی حساب میکنید که میشه 160هزارتومان من نمیدونم شما اگر هم با این تورم یک میلیون هم بر هر نفر بدهید به اون خدای که شما میپرستید مردم کم میارن .اگه یه کارگر که هیچ بیمه و کار ثابت نداره مریض شه یک هفته سرکار نره نابود میشود چون هیچ ورودی نداره که خرج کنه پس اون باید چکار کنه بیشتر مردم کار آزاد دارن یعنی بدون هیچ پس اندازی فقط به اندازه خوردن درآمد دارن و و و پس خواهش میکنم یه تصمیم عالی بگیرید که چندماهی بیشتر از عمر دولت شما نمانده و یه خاطره خوب در ذهن هم وطن های شما به جا بماند

    • الهام گفته:

      سلام چرا نظر منو پخش نکردین مگه من چیز بدی گفتم…… فقط حرف دل مردم رو زدم واقعا هر چه ضربه ما می خوریم از رسانه هاست چرا حرفمون به گوش مسولین نمی روسونین

  2. الهام گفته:

    کاش زیادش کنن بخدا نمی رسونیم دیگه بریدیم حداقل یارانه رو زیاد نمیکنین قیمت هایی که داره ثانیه ای میره بالا بیارین پایین……… خدا لعنت کنه کسی رو که اینقدر دل مردم رو بدرد میاره😔😔

  3. الهام گفته:

    45 تومن پول یه بسته ما بی بی ما 45 تومن چیکار کنیم. قتی ک گونی برنج شده 250 روغن شده 70 چای شده پاکتی 70 وووو…. یه آدم کارگر از کجا بیاره بخدا دیگه بریدیم تو خونه اجاره ای چکار کنیم دردمون به کی بگیم اون مسولی که اون بالا نشسته می دونه گشنگی یعنی چه می دونه نگاه حسرت بار بچه هات یعنی چه بخدا جواب همه اینا رو باید پس بدین من که حلال نمی کنم……..

  4. ولی گفته:

    چه فایده اونهای هم که دارن حقوق شش تا ده میلیونی سرکار ثابت هستن هم اگر این یارانه صحت داشته باشد بهشون تعلق میگیره کارگرها ورانندگان آژانس وتاکسیهای درون شهری و برون شهری و کسانی که روز مزد هستن هم تعلق میگیره فرقش چیه دوباره پول دارها پول دار تر میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز