یارانه ماه رمضان، کسری‌ها چه زمانی واریز می‌شود؟

یارانه ماه رمضان چهارشنبه گذشته به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون نفر واریز شد، اما مبلغی که به حساب افراد مشمول واریز شد، با مبلغی که وعده داده شده بود،‌ همخوانی ندارد.

به گزارش کاماپرس، قبل از شروع ماه مبارک رمضان، رئیس جمهور در جلسه هیئت وزیران از پرداخت یارانه معیشتی خبر داد که قرار است در یک نوبت به حساب یارانه بگیران معیشتی واریز شود. بعد از اعلام رئیس جمهور بعضی از مسئولان از اختصاص مبلغ ۲۸۷۰ میلیارد تومان برای این طرح خبر دادند مبلغی که هر ماه به عنوان یارانه معیشتی به حساب ۶۰ میلیون نفر واریز می شود. اما چهارشنبه گذشته مبلغ کمتری به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

بررسی ها نشان می دهد، مبلغ واریزی به نسبت تعداد خانواری که باید واریز می‌شده کمتر است، طبق اعداد و ارقام یارانه معیشتی یا همان یارانه بنزین، باید برای خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می‌شد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

اما یارانه ماه رمضان، برای خانواده یک نفره ۵۱ هزار تومان، دو نفره ۹۸ هزار تومان، سه نفره ۱۲۵ هزار تومان، خانوار چهار نفره ۱۵۳ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۱۸۰ هزار تومان واریز شده است.

آریاک سفر

با این حال روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هنوز به این سوال پاسخی روشنی نداده است و فقط اعلام کرده این واریزی‌ها به عهده وزارت کار نیست.

این در حالی است که وزیر کار درباره یارانه ماه رمضان گفته بود ، همه افراد یارانه‌بگیر معیشتی که حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم هستند و از سبد حمایتی استفاده می‌کنند، معادل آن یارانه معیشتی را یک‌ماه مازاد بر آنچه که در ماه رمضان دریافت می‌کنند، به حسابشان واریز می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز