یارانه نقدی کرونا در آمریکا چقدر است؟

طبق بسته کمک مالی مصوب دولت آمریکا، یارانه نقدی 600 دلاری به صورت مستقیم به آمریکایی هایی که به دلیل کرونا دچار ضرر و زیان شده اند پرداخت می شود.

به گزارش کاماپرس، بعد از شیوع موج جدیدی از کرونا کشورهای مختلف برای مقابله با پیامدهای اقتصادی آن کمک هایی را به اقشار آسیب پذیر خود اعطا کردند. کنگره آمریکا نیز پس از ماه‌ها مذاکره در مورد بسته کمکی در برابر آسیب‌های ناشی از  ویروس COVID-19 به توافق رسی. رهبران دو حزب کنگره درمورد یک بسته 900 میلیارد دلاری به تفاهم رسیدند که اقتصاد و افرادی که از همه‌گیری ویروس کرونا آسیب دیده‌اند را پوشش می‌دهد.

مهم‌ترین بندهای این بسته حمایتی عبارتند از:

یک: ارسال چک از طریق پست: این لایحه شامل 166 میلیارد دلار پرداخت مستقیم جدید با حداکثر 600 دلار برای هر بزرگسال و کودک، برای افراد با درآمد حداکثر 75000 دلار در سال و 1200 دلار برای زوجین با درآمد حداکثر 150،000 دلار در سال است.

دو:بیمه بیکاری بیش‌تر: پرداخت 300 دلار بیش‌تر در هفته برای برخی از دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری.

راز آسمان پایتخت

سه:کمک هزینه خدمات پستی ایالات متحده:  با موافق کنگره وام 10 میلیارد دلاری مصوب مارس، بدون نیاز به بازپرداخت به بودجه مستقیم USPS (خدمات پستی ایالات متحده) تبدیل می‌شود.

چهار:وام‌های حقوق و دستمزد: 284 میلیارد دلار برای وام‌های حقوق و دستمزد، از جمله واجدین شرایط برای سازمان‌های غیرانتفاعی و متصدیان روزنامه و تلویزیون و رادیو، 15 میلیارد دلار برای سالن‌های سینمای مستقل و موسسات فرهنگی و 20 میلیارد دلار برای کمک‌های بلاعوض هدفمند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز