گوشی ایسوس ROG 6 ویژه گیمینگ به بازار می آید

گوشی ایسوس ROG 6 -کاماپرس
لست سکند

شرکت ایسوس به تازگی گوشی های جدید ROG 6 و 6 Pro ROG را به بازار معرفی کرده است و پس از آغاز فروش آن در انگلستان و اروپا، امکان سفارش آن در آمریکای شمالی نیز وجود خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، جدیدترین نسخه از گوشی هوشمند ROG 6 که تمرکز آن بیشتر بر گیمینگ است، به پردازشگر اسنپدارگون 8 Plus  نسل اول مجهز شده است. از این پردازنده قوی در بسیاری از گوشی های جدید و پرچمدار اندرویدی مانند سامسونگ اس 22 و وان پلاس 10 نیز استفاده شده است. علاوه بر این، گوشی هوشمند ROG 6 به سخت افزارهایی اضافی مجهز شده است تا جایگاه آن به عنوان یه گوشی مخصوص گیمینگ را تثبیت کند. از میان این تجهیزات می توان به یک رم 128 گیگابایتی و صفحه نمایشی با نرخ رفرش 165 هرتز و رزولوشن 1080×2448 پیکسل اشاره کرد.

گوشی هوشمند ROG 6 در دو پیکربندی متفاوت به بازار عرضه می شود. مدل پایه که 999 دلار قیمت دارد به رم 12 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. مدل بالاتر که قیمت آن 1099 دلار اعلام شده است از رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی بهره می برد. گوشی 6 Pro ROG از رم 18 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی استفاده می کند و قیمت آن 1299 دلار اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

همه مدل های گوشی ROG 6 به صفحه نمایشگر 6.78 اینچی OLED مجهز هستند و در رنگ های سفید و مشکی در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز