گوشی‌ های مناسب دانش آموزان تا محدوده قیمتی 4 میلیون تومان کدام هستند؟

لست سکند

شیوع بیماری کرونا باعث شده تا کلاس‌های مدارس به صورت آنلاین برگزار شود. از آنجا که کشور هنوز درگیری این بیماری است، به احتمال زیاد همچنان آموزش مجازی ادامه پیدا خواهد کرد. در چنین شرایطی داشتن گوشی ارزان و مناسب برای استفاده دانش آموزان ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از فروشگاه اینترنتی رنگین شاپ، اولین گوشی مناسب برای محصلان، ردمی A9 از برند شیائومی است که در بازه قیمتی 2 تا 3 میلیون تومان قرار دارد. این گوشی صفحه نمایش خوب و باتری 5 هزار دارد که استفاده از آن را در بازه زمانی 10 تا 12 ساعت مناسب کرده است. به گفته شیرانی، کارشناس فروش رنگین شاپ، در بازه قیمتی 3 میلیون تومان گوشی‌های کمی هستند که پردازنده خوبی داشته باشند، اما گوشی A02S از خانواده گلکسی سامسونگ، در همین محدوده قیمتی قدرت پردازش مناسبی دارد.

گلکسی A12 هم گوشی مناسب دانش آموزان در رنج قیمتی 4 میلیون تومان است که از سخت افزاری مناسب به نظر می‌رسد. این دستگاه دارای نمایشگر 6.5 اینچی بوده که برای تماشای ویدیو‌های آموزشی و خواندن مطلب گزینه خوبی است. تصویر برداری مناسب دوربین اصلی این گوشی در محیط‌های پرنور و داشتن گستره داینامیکی بالا از جمله ویژگی‌های مورد توجه این دستگاه به شمار می‌آید. در همین رده قیمتی گوشی مناسب دیگر برای دانش آموزان، پوکو ام3 است. ویژگی قابل توجه این گوشی، باتری 6 هزار و پردازنده اسنپدراگون آن است که این محصول را برای کارهای آموزشی بسیار مناسب‌ می‌کند.

راز آسمان پایتخت

خرید اینترنتی گوشی های گران تر به صورت اقساطی

گوشی‌ها براساس ویژگی‌ها و امکانات‌، قیمت متفاوتی دارند. این محصولات در محدوده قیمتی بالاتر هم موجود هستند که دارای قابلیت‌های بیشتری مثل دوربین‌های باکیفیت‌تر، پردازنده گیمینگ و باتری‌های پرقدرت بوده و برای دانش آموزان هم مناسب هستند. گوشی‌های گلکسی آ 32، آ 52 و همچنین آ 72 از برند سامسونگ و گروه پوکو و می 11 از خانواده شیائومی دیگر گزینه‌های مناسب برای استفاده دانش آموزان محسوب می‌شوند.

با توجه به افزایش قیمت دلار و گرانی زیاد گوشی‌ها، تمایل خانواده‌ها برای خرید اقساطی افزایش پیدا کرده است. متقاضیان برای خرید اقساطی انواع گوشی‌ها امکان استفاده از درگاه‌های تخصصی مثل لندو، بای چک و والتا را دارند. هر یک از این درگاه‌ها شرایط خاصی را برای خرید اقساطی در نظر گرفته‌اند. کاربران با مراجعه به این سایت‌ها و آگاهی از شرایط آن‌ها، امکان خرید اقساطی گوشی موردنظر خود را خواهند داشت.

مرتبط با : رنگین شاپسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز