گریه های دختر سینه چاک برای محمدرضا گلزار واقعی یا نمایشی؟

لست سکند

ویدیوی زجه ها و گریه های یک دختر بعد از خبر ازدواج محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. تاجایی که برخی از کارشناسان نیز برای این رفتارها تحلیل های روانشناختی نوشته اند.

به گزارش کاماپرس،ویدیوی دیگری از محمدرضا گلزار هنگام افتتاح یک مرکز خرید نشان می دهد که سیل طرفداران او را احاطه کرده اند و برای یک لحظه دیدن یا هم صحبت شدن با او سر و دست می شکنند. شایعه هایی در این باره مطرح شده است که گلزار به طرفداران خود پول می دند و در ازای مبلغی از آنها می خواهد تا دور و بر او را شلوغ کنند؛ در واقع آنها سیاه لشگری هستند که برای نقش آفرینی گلزار تلاش می کنند.

حال این پرسش مطرح شده است که آیا گریه های این دختر سینه چاک واقعی است یا نمایشی برای جلب توجه بیشتر است؟

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شکایت محمدرضا گلزار از خبرنگاران

در پی اعلام خبر سیاه لشگرهای محمدرضا گلزار این بازیگر از چند خبرنگار و رسانه، از جمله شاهین صمدپور شکایت کرد. این درحالی است که طبق ویدیویی که شاهین صمدپور منتشر کرد است به طور مستقیم از محمدرضا گلزار درباره این ادعا نام برده نشده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گریه های دختر سینه چاک برای محمدرضا گلزار واقعی یا نمایشی؟

  1. نسل سوخته گفته:

    اگه واقعا گلزار این همه طرفدار داشت باید فروش فیلمهاش درتاریخ سینما رکورد میزد ولی با مشاهده آثار پرفروش فیلم‌های سینمایی ایران میشه دید فیلم‌های گلزار در کجای این جدول قرار داره پس نمایش این کلیپهای ساختگی خودکشی ومن بمیرم اون نمیره همه ش خالی بندی وساختگیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز