رازهایی از زندگی فیل فودن و همسر جوانش

کمتر کسی است که فیل فودن، هافبک جوان منچسترسیتی را نشناسد که به لطف استعداد ذاتی‌اش، به سرعت به باشگاه‌های بزرگ دعوت شد. این ستاره ۲۳ ساله با ربکا کوک ازدواج کرده و حتی صاحب یک پسر شده است.

به گزارش کاماپرس، فیل در واقع در ۱۸ سالگی پدر شد و فرزندش در حال حاضر ۵ ساله است. شریک زندگی دیرینه او ربکا کوک انگلیسی نیز دقیقا هم سن فیل فودن می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

نام و نام خانوادگی همسر این بازیکن شبیه به یک شناگر مشهور است و برخی این دو را اشتباه می‌گیرند. گفته شده ربکا قلب بسیار مهربانی دارد و فردی خلاق و عاشق به چالش کشیدن خود است. او همچنین یک خواهر کوچکتر به نام اسکایلا دارد و از سرگرمی‌هایش به مطالعه کتاب‌های کتابخانه بزرگش اشاره کرده است.

این زن جوان برای حفظ زیبایی خیره کننده‌اش از سیگار و الکل دوری می‌کند و ورزش و مصرف سبزیجات را کنار نمی‌گذارد. او همچنین به مد و فشن علاقه دارد و برندهای مورد علاقه‌اش شنل و گوچی هستند.

راز آسمان پایتخت

ربکا و فیل چندین بار در مهمانی‌ها و کلاب‌های شبانه با هم دیده شده‌اند اما از آنجایی که حالا دیگر پدر و مادر هستند زمان کمتری را صرف تفریحات این چنینی می‌کنند.

اطلاعاتی درباره شغل و دارایی خالص او وجود ندارد، با این حال با ارزش خالص ۳.۵ میلیون یورویی فودن، انتظار می‌رود این خانواده زندگی مرفه و مجللی داشته باشند. همسر جوان فودن سعی می‌کند حریم زندگی خصوصی خود را حفظ کند بنابراین اطلاعات زیادی درباره خود و فرزندش منتشر نکرده و حتی حساب اینستاگرام خود را شخصی کرده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز