گرمایش سالن صنعتی را به هیترهای تابشی مرکزی بسپارید

اخگرتابش-کاماپرس
لست سکند

فصل سرما فرا رسیده و تامین گرمایش محیط‌های مختلف به خصوص سوله‌ها و سالن‌های بزرگ بسیار مهم و البته کاری بادقت است. گرمایش سالن صنعتی به وسایل مخصوصی احتیاج دارد و مانند خانه و محیط‌های کوچک نیست. معمولا در این فضاها از انواع هیتر و گرمایش تابشی مخصوص و مناسب استفاده می‌شود.

به گزارش کاماپرس به نقل از اخگر تابش، گرمایش سالن صنعتی به روش‌های مختلفی تامین می‌شود. یکی از این روش‌ها گرمایش تابشی است. افرادی که دارای سالن صنعتی هستند می‌توانند با توجه به ابعاد و اندازه سالن از گرمایش تابشی مرکزی یا دیگر انواع آن استفاده کنند. با استفاده از سیستم گرمایش تابش مرکزی، گرمای سالن به صورت یکنواخت تامین خواهد شد.

درباره هیتر صنعتی و کارکرد آن بدانید

اما یک روش دیگر تامین گرمایش سوله یا مکان‌های صنعتی به کارگیری هیتر صنعتی است. این وسیله در فرآیندهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند که دمای یک شی یا فرآیند نیاز به افزایش دارد. در واقع هیترهای صنعتی با تبدیل انرژی الکتریکی به گرما کار می‌کنند، سپس گرما از طریق اشکال مختلف انتقال حرارت در مکان مورد نظر گسترده می‌شود.

هیتر صنعتی در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نوع آن با توجه به مکانی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد متفاوت خواهد بود. این وسیله به انواع برقی، گازی، صنعتی، یونیت هیتر و هیتر برقی تقسیم و به بازار عرضه می‌شود.

اخگرتابش-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

معمولا از هیتر صنعتی در کارخانه نیروگاه‌‌های برق، پتروشیمی نیروگاه‌های حرارتی و مرغداری‌ها و همچنین بانک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هیترهای صنعتی یکی از بهترین وسایل برای تامین گرمایش سالن صنعتی و … محسوب می‌شوند.

البته تامین گرمایش سوله کوچک با انواع دیگر هیتر صنعتی امکان پذیر است و فقط نوع آن با مدل‌های بزرگ‎تر فرق دارد. معمولا در فضاهای کوچک از هیترهایی به نام هیتر اتاق برای تامین گرمایش استفاده می‌کنند.

مزیت هیترهای صنعتی چیست؟

هیترهای صنعتی مزایای زیادی دارند اما معمولا به چند دلیل عمده برای گرمایش سالن صنعتی بهترین گزینه محسوب می‌شوند. معمولا این سیستم‌ها نسبت به دیگر انواع وسایل گرمایشی مقرون به صرفه هستند. این سیستم‌ها به دلیل نوع طراحی، وسایل به کار گرفته شده و حمل و نقل آسان قیمت مناسبی نسبت به دیگر سیستم‌های گرمایش تابشی و … دارند.

کنترل این سیستم‌ها کار چندان دشواری نیست و برای کنترل کردن این وسایل کافی است که برق به درستی کنترل شود. بنابراین نحوه عملکرد و واقف شدن به این نوع سیستم‌ها کار راحتی به نظر می‌رسد.

گرمایش صنعتی-کاماپرس

دیگر عاملی که توجه خیلی از مشتریان را به این سیستم جلب کرده، پاکیزگی و عدم تولید آلودگی توسط این نوع دستگاه‌ها است. هیترهای صنعتی برقی گرد و خاک تولید نمی‌کنند و با صرف هزینه پایینی مانع از تولید انواع آلودگی می‌شوند.

معمولا برای انتخاب ظرفیت گرمایشی هیتر در محیطی استاندارد، به ازای هر مترمکعب از فضای مورد نظر نیاز به 40 کیلو کالری گرما در هر ساعت است. پس هر هیتری را برای مکان و سوله‌های مختلف نمی‌توان به کار برد. این کار باید از طریق یک مجموعه تخصصی مورد بررسی قرار گیرد و سپس اقدامات لازم برای طراحی و پیاده سازی هیتر انجام شود.

طراحی و پیاده سازی سیستم گرمایشی را از متخصصان بخواهید

اخگر تابش یک مجموعه تخصصی در این حوزه است که صفر تا صد طراحی و پیاده سازی انواع هیتر صنعتی ، گرمایش تابشی و … را برای محیط مورد نظر شما انجام می‌دهد. طراحی و اجرا، تعمیر و نگهداری، آموزش و فروش تمامی خدمات مجموعه اخگر تابش در رابطه با سیستم سرمایشی و گرمایشی تابشی و … است. کاربرانی که هنوز درباره انتخاب سیستم مناسب و مسائل مرتبط تصمیم گیری نکرده‌اند امکان دانلود کاتالوگ‌های سیستم‌های گرمایشی به کار رفته در سالن‌ها و مجموعه‌های مختلف را خواهند داشت.

اما افرادی که مایل به استفاده از خدمات مجموعه اخگر تابش هستند و در این خصوص تصمیم قطعی اتخاذ کرده‌اند باید برای کارشناس متخصص این مجموعه درخواست دهند تا سوله یا سالن مورد نظر آن‌ها از نظر ابعاد و انتخاب سیستم مناسب مورد بررسی قرار گیرد.

اخگرتابش-کاماپرس

اخگر تابش تاکنون 2 هزار و 695 پروژه در مکان‌های مختلف انجام داده و با همین تعداد پروژه‌ها راندمان مصرف انرژی را تا 90 درصد کاهش داده است. آخرین پروژه‌های انجام شده توسط این مجموعه به گلخانه‌ای در شهریار، شرکت حدید مبتکران، مراغداری، دانشگاه علوم پزشکی سنندج و … مربوط می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اخگر تابش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز