گران ترین محله های تهران برای اجاره خانه

لست سکند

بازار مسکن در روزهای اخیر نوسانی نداشته ولی با این حال خانه‌ها در گران ترین محله های تهران با قیمت‌هایی نجومی رهن و اجاره داده می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از مهر، بازار اجاره‌بها تغییری نداشته ولی اجاره‌های نجومی مناطق شمال تهران نشانگر آن است که مالکان بر اساس نیاز خود مسکن را اجاره می‌دهند.

در این مطلب سعی شده قیمت رهن و اجاره مسکن‌هایی با متراژ 65 متر در مناطق شمال تهران بررسی شود.

راز آسمان پایتخت

میزان رهن و اجاره‌بها در گران ترین محله های تهران

در محله الهیه متقاضیان می‌توانند با پرداخت 400 الی یک میلیارد و 100 میلیون تومان رهن همچنین 12 تا 32 میلیون تومان اجاره مسکنی را معامله کنند.

بررسی قیمت‌ها نشان می‌دهد برای رهن خانه در قیطریه باید حدود 850 میلیون تومان تا یک میلیارد و 400 میلیون تومان پرداخت شود همچنین اجاره‌بهای آن‌ها نیز حدود 18 تا 52 میلیون تومان اعلام شده است.

بررسی فایل خانه‌ها نشانگر آن است که برای خانه‌ای در محدوده دربند مبلغ 300 الی 670 میلیون تومان رهن و 5 الی 10 میلیون تومان اجاره‌بها پیشنهاد می‌شود.

نرخ پیشنهادی اجاره‌بهای خانه در محدوده حکمت نیز از یک میلیون و 200 هزارتومان شروع می‌شود و تا 13 میلیون تومان ادامه دارد که متقاضیان باید برای خانه‌های این منطقه حدود 200 میلیون تومان الی یک میلیارد و  600 میلیون تومان رهن بپردازند.

تجریش دیگر منطقه پرطرفدار تهران است که خانه‌ها در آنجا با 400 الی 500 میلیون تومان رهن همچنین 8 الی 15 میلیون تومان اجاره‌بها معامله می‌شوند.

مشاورین مسکن رسام:

دیر سالی است افتخار خدمت به عزیزانمان در منطقه ۲۲ توشه راهمان گردیده است و توانسته ایم با فراهم نمودن کادری مجرب، مشاورانی تحصیلکرده و مکانی آرام در خدمت شهروندان و هموطنان فهیم و دوست داشتنیمان باشیم.

به خود می بالیم با ارائه خدمات متنوع توانسته ایم نامی شایسته در امور املاک منطقه کسب نمائیم و این چیزی نیست جز لطف حضرت حق و بزرگواری مشتریان که همه امید ما هستند.باشد تا لایق این اعتماد باشیم .

نتایج خوب حاصل انتخاب های شایسته است.

هومتیک

اگر می خواهید به تازه ترین و معتبرترین اطلاعات حوزه املاک و ساختمان دسترسی داشته باشید، می توانید به سایت هومتیک مراجعه کنید. هومتیک اپلیکیشن رایگان مدیریت ساختمان است و علاوه بر مدیریت ساختمان و تقسیم و پرداخت شارژ و هزینه ها و رزرواسیون می توانید با قوانین و مقررات مربوط به اجاره و خرید ملک های مسکونی و تجاری آشنا شوید. برای دانلود اپلیکیشن هومتیک می توانید به آدرس homtick.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : املاک رسامهومتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گران ترین محله های تهران برای اجاره خانه

  1. ناصر معبود گفته:

    متاسفانه بازار رهن و اجاره بدون حساب و کتاب در حال بالا رفتن و نجومی شدنه، مدیریت کردن مبالغ رهن و اجاره نیازمند سناریوی کاملی تو حوزه ملک هست، متاسفانه بالا رفتن قیمت مسکن در سال های اخیر به دلایل زیادی از جمله واردات، تولید، قیمت دلار و همچنین سودجویی افرادی با سرمایه های بالا گره خورده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز