گران ترین خرس عروسکی ولنتاین ؛ 44 میلیون تومان!

ولنتاین و چهار روز پس از آن یعنی سپندارمذگان یا روز عشق برای بسیاری از ایرانیان مورد توجه است به طوری که از چندین روز قبل برای آن تدارک می‌بینند؛ اما در این میان بعضی از هدایا بسیار عجیب و باورنکردنی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حالی که در بعضی از سال‌ها خرید و فروش کالاهای مربوط به ولنتاین در ایران ممنوع بود، امسال یک خرس عروسکی در قالب گل با رزهای قرمز هلندی به قیمت 44 میلیون تومان به فروش رسید!

مهم‌ترین اخبار روز را از دست ندهید:

راز آسمان پایتخت

طبق گفته رئیس اتحادیه قنادان، فروش کیک قرمز در روز ولنتاین در سال‌ گذشته ممنوع بود.

علی بهره‌مند می‌گوید: سال‌های قبل اماکن نامه‌ای را مبنی بر ممنوعیت فروش کیک قرمز به اتحادیه ابلاغ می‌کرد اما امسال خبری از اعمال طرح‌های ممنوعه نبوده است.

وی تصریح می‌کند: به مناسب روز ولنتاین تقاضا برای خرید کیک و شیرینی وجود دارد اما با این افزایش قیمت‌ها همه نمی‌توانند کیک یا شیرینی بخرند. قیمت مواد اولیه آنقدر بالا رفته است که تولید و فروش کیک سخت شده است.

این فعال صنفی همچنین توضیح می‌دهد: مردم به نان شب محتاج هستند و بنابراین سمت خرید شیرینی و کیک نمی‌روند. تمام تلاشمان این است که قیمت شیرینی و کیک را برای مردم افزایش ندهیم اما با توجه به افزایش قیمت‌ها و گرانی چشمگیر روغن نمی‌توانیم به قنادان بگوییم که قیمت شیرینی را افزایش ندهید.

بهره‌مند با اشاره به تاثیر افزایش قیمت‌ها بر روند کسب و کار قنادان گفت: در یک سال اخیر ۳۶۷ نفر از قنادان پروانه کسب و کارشان را باطل کردند و این تعطیلی‌ها در یک سال فاجعه است.

با این حال، در روز گذشته یک خرس قرمز 44 میلیونی به فروش گذاشته شده بود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز