شیوع امیکرون ؛ دوباره بازار تعطیل می‌شود؟

واحدهای صنفی کشور برای اجرای مدیریت هوشمند بیماری باید علاوه بر تزریق سه دوز واکسن کیوآرکد آن را نیز در واحد صنفی خود نصب کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اتاق اصناف ایران اعلام کرد: با توجه به تعطیلی‌های گذشته شیوع کرونا و ایجاد رکود بر اثر تعطیلی‌های اجباری، این بار باید اصناف سه دوز واکسن تزریق کنند و آن را در سامانه ایران من ثبت کنند تا از تعطیلی مجدد جلوگیری شود.

در همین زمینه بخوانید:

تعطیلی‌های گذشته بازار سبب آسیب به اصناف شده و همچنان جبران نشده است و این بار تمامی اصناف با رعایت دستورالعمل‌ها می‌توانند به کسب‌وکار خود ادامه دهند.

آریاک سفر

واحدهای صنفی برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری و عدم تعطیلی بازار در شب عید باید سه دوز واکسن را دریافت کنند و در سامانه ایران من کیوآرکد خود را دریافت کرده و در واحد صنفی خود قرار دهند.

گفتنی است برخی اصناف در شهرهایی همچون مشهد و اقلید تعطیل شده‌اند که باید تمامی اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی سراسرکشور به ضرورت ثبت‌نام در سامانه ایران من تاکید کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

در ضمن، عدم رعایت نکات گفته شده در مرحله اول اخطارکتبی پلمپ، در مرحله دوم ناقص یا مسدود شدن پوز بانکی و در مرحله سوم پلمپ 30 روزه را در پی خواهد داشت.

اتاق اصناف ایران پیش از این نیز کاهش سطح رعایت‌ها را خبر داده بود و اعلام کرد در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها محدودیت‌ها شدیدتر خواهند شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز