گذراندن تعطیلات نوروز 1403 در سواحل آنتالیا

تور لحظه آخری-کاماپرس

آنتالیا یکی از شهرهای ترکیه که به نظر بسیاری از گردشگران ارزش دیدن دارد. این منطقه به خاطر سواحلی که دارد، یکی از مقاصد اصلی علاقه‌مندان به تفریحات و ورزش‌های مهیج آبی است. این عامل در کنار آب و هوای شگفت انگیز آنتالیا باعث شده که بسیاری از گردشگران از حالا برای تعطیلات عید نوروز، این شهر را انتخاب کنند.

به گزارش کاماپرس، آنتالیا شهری با سواحل باشکوه و پر از تفریحات آبی، جاذبه‌های تاریخی و همچنین غذاهای لذیذ دریایی است. این شهر، یکی از مقاصد مورد توجه گردشگران برای گذراندن اوقات فراغت در شب‌های بلند بهار و تابستان است، زیرا زندگی شبانه پرشوری دارد. در یک کلام، آنتالیا شب‌های زنده‌ای دارد و زندگی در آن مدام در جریان است. خیلی از مسافران و گردشگران مایلند که شب‌های بهاری را در سواحل این منطقه سپری کنند.

در این گزارش، جاذبه‌های گردشگری و هتل ها در تور آنتالیا نوروز 1403 معرفی شده است.

برخی سواحل مهم آنتالیا

ساحل کاپاتوش: کاپاتوش از جمله سواحل آنتالیا است که چشم‌اندازی تماشایی از دریای مدیترانه دارد. این ساحل همانند دره‌ای در میان دو دیواره صخره‌ای قرار گرفته است و همین موضوع سبب شده که از دیگر سواحل آنتالیا متمایز شود. بیشتر افرادی که به این ساحل می‌روند، به دنبال آرامش و استفاده از چشم‌انداز بی‌نظیر آن هستند.

ساحل پاتارا: یکی از سواحل تاریخی آنتالیا، پاتارا نام دارد که در اصل، یک پارک ملی زیبا و دیدنی است. این ساحل از آنجایی که در نزدیکی ویرانه‌های تاریخی قرار گرفته، دسترسی آسان و مناسبی به هتل‌ها یا مراکز گردشگری ندارد. بیشتر گردشگران برای شنا و آفتاب گرفتن و همچنین تماشای پرندگان به این ساحل آرام می‌روند.

راز آسمان پایتخت

ساحل چیرالی: یکی از سواحل جذاب آنتالیا، چیرالی یا سیرالی  نام دارد. این ساحل با سنگ ریزه پوشیده شده و کوه‌های اطرافش  جلوه زیبایی به آن داده‌ است. این ساحل بزرگ دارای آبی شفاف و تمیزه بوده و مکانی ایده‌آل برای شنا و غواصی طولانی مدت محسوب می‌شود. گردشگران با رفتن به این ساحل، در واقع با یک تیر دو نشان می‌زنند؛ چرا که امکان بازدید از ویرانه‌های تاریخی اطراف آن – معروف به چیمارا – را نیز خواهند داشت.

ساحل اینجرالتی: یکی از سواحل عمومی آنتالیا، اینجرالتی نام دارد که در کنار ساحل لارا قرار گرفته است. این ساحل به آب‌های آرامی ختم می‌شود که بسیاری از گردشگران و توریست‌ها مایل به بازدید و قدم زدن در آن هستند.

سواحل آنتالیا-کاماپرس

هتل‌های نزدیک به سواحل آنتالیا

هتل آکرا: یکی از هتل‌های ساحلی آنتالیا، آکرا نام دارد که در نزدیکی ساحل لارا قرار گرفته است. این هتل امکانات لوکسی مانند استخر، سونا، زمین بازی و تراس و آرایشگاه 24 ساعته دارد. چشم‌انداز برخی اتاق‌های این هتل، دریا و کوه‌های توروس است.

هتل سو اند آکوالند: اگر مایل به اقامت در نزدیکی ساحل کنیالتی هستید، هتل پنج ستاره سو اند آکوالند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این هتل، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا بوده که به صورت مینی‌مال طراحی شده است. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل امکاناتی مانند تهویه مطبوع، بالکن اختصاصی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، فضای نشیمن و حمام مخصوص دارند.

هتل سی لایف فامیلی ریزورت: یکی دیگر از هتل‌های ساحلی آنتالیا، سی لایف فامیلی ریزورت است که تنها چند قدم با دریا فاصله دارد. این هتل پنج ستاره روبه‌روی ساحل کنیالتی قرار گرفته و دارای امکانات رفاهی و تفریحی فوق‌العاده‌ای است. موسیقی زنده، غواصی و سونای بخار، بازی‌ها و ورزش‌های آبی تنها بخشی از امکانات رفاهی این هتل است.

سواحل آنتالیا-کاماپرس

سفر به آنتالیا با تور “آریاک سفر”

حال که با سواحل مهم و برخی هتل‌های سرشناس آنتالیا آشنا شدید، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای سفر به این منطقه را دارید؛ اما گاهی این میزان اطلاعات کافی نیست و بهتر است که با یک مجموعه کاربلد به این شهر سفر کنید. رزرو تور، گزینه مناسبی است که افراد با آن امکان صرفه‌جویی در وقت و هزینه خود را دارند و دیگر برای رزرو هتل و بازدید از سواحل مهم، دغدغه نخواهند داشت. آریاک سفر، تور آنتالیا را با بهترین امکانات برنامه‌ریزی کرده است. تنها کافی است به وبسایت این مجموعه به آدرس  www.aryaktravel.com مراجعه کرده و روی گزینه آنتالیا کلیک کنید. گذشته از تور آنتالیا، این مجموعه مجری برگزاری تورهای استانبول، کوشی آداسی، قونیه، آلانیا و ازمیر نیز هست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02157816، 02191009664 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز