کیا پروسید مدل 2022 ؛ هاچ بکی فراتر از انتظار (ویدیو)

لست سکند

کیا برندی است که با اعتماد به نفس به پیش می تازد، بنابراین دیدن پیشرفت ها در جدیدترین مدل از هاچ بک کیا سید نمی تواند دور از انتظار باشد. کمپانی کیا در هاچ بک سید 2022 تغییرات زیادی داده و کیفیت سواری آن را نیز بالاتر برده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کیا سید مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، با این که کیا سید مدل 2022 در این سگمت رقبایی قدر دارد ولی به اندازه کافی از قدرت، هندلینگ و فناوری های بالا بهره می برد تا از آن ها پیشی بگیرد. این خودرو در رتبه بندی خودروهای پرفروش کیا جایگاه سوم را دارد و قصدش این است رانندگان پرشور و هیجان را به سوی خودش جلب کند. فرمان پذیری تند و تیز و سیستم تعلیق قرص تر به معنای این است که کیا سید هنگام عبور از پیچ ها ثبات و تعادل بیشتری دارد و رانندگی با آن به اندازه کافی هیجان دارد تا از استانداردهای این سگمنت فراتر برود.

با این که موتور تیپ پایه کیا سید قدری کم حجم است، ولی این موتور  1 لیتری T-GDi آن قدرها قدرت دارد که رضایت سرنشینانش را به دست بیاورد. یک موتور 1.5 لیتری با قدرت 158 اسب بخار نیز برای این خودرو عرضه می شود که ظرف 8.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست می یابد، البته برای رانندگانی که مسافت های طولانی تری را می پیمایند موتور 1.6 لیتری دیزل نیز قابل خریداری است.

راز آسمان پایتخت

موتور 1.0 لیتری در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی قرار می گیرد ولی سایر موتورها می توانند به صورت سفارشی با گیربکس شش سرعته دستی و یا هفت سرعته اتوماتیک خریداری بشوند. قیمت کیا سید مدل 2022 از 20105 دلار شروع می شود که حدود 2000 دلار از مدل سال قبل گران تر است. قیمت این خودرو در صورت عرضه در کشورمان را حدس بزنید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز