کوره های تابشی چه مزیت و کاربردهایی دارند؟

کوره تابشی-کاماپرس
لست سکند

معمولا کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید رنگ استاتیک، دینامیک، صنایع مواد غذایی، یخ زدایی، خشک کن سنگ و … برای فعالیت خود به کوره تابشی احتیاج دارند. کوره تابشی نسبت به مدل‌های سنتی و قدیمی ایمنی بالا دارد و به راحتی از طریق آن امکان تنظیم گرمایش وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، کوره تابشی به دو صورت برقی و گازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اجزای تشکیل دهنده کوره تابشی، مشعل، فن، لوله‌های تابشی و پنل کنترل هستند. این موارد به کار گرفته شده در ساخت کوره‌های تابشی باعث ایمنی بالا آن‌ها می‌شود. البته این کوره‌ها اجزای دیگری هم دارند که کار استفاده از کوره را راحت‌تر می‌کنند. به عنوان مثال کاربران با استفاده از پنل کنترل کوره تابشی امکان تنظیم زمان گرمایش را براساس ساعات کاری خواهند داشت. همچنین امکان پیش گرمایش به محصول و کالای مورد نظر در داخل کوره تابشی وجود دارد.

مزایای استفاده از کوره‌های تابشی چیست؟

استفاده کنندگان از این نوع کوره‌ها هنگام به کارگیری آن مشکلی با گاز تولیدشده از این محصول ندارند. زیرا اساسا هنگام احتراق این نوع کوره‌ها گازی از آن‌ها خارج نمی‌شود و همین عامل باعث افزایش ایمنی دستگاه مذکور می‌شود. این کوره‌ها گذشته از موارد مذکور به دلیل نصب و نگهداری آسان و راحت مورد توجه مشتریان خود قرار گرفته‌اند. این کوره‌ها با استفاده از لوله‌های مخصوص انرژی را به کالا و محصولات مورد نظر انتقال می‌دهند و سبب افزایش دمای آن‌ها می‌شوند. به اعتقاد اهل فن، مهم‌ترین قسمت کوره‌های تابشی، لوله‌های آن است که باید به درستی مورد محافظت قرار بگیرند.

دوام لوله‌های کوره‌های تابشی به چه چیزهایی بستگی دارد؟

البته تا حد زیادی دوام و ماندگاری لوله‌ها و عدم تخریب آن‌ها به کاربرد کوره تابشی مربوط می‌شود. با این حال همواره باید به لوله‌های این کوره‌ها توجه داشت تا تخریب نشوند و مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.

با این وجود کوره‌های مذکور یکی از بهترین انتقال دهنده‌های گرما به کالا و محصولات مختلف هستند و به خوبی انرژی را توزیع می‌کنند. این کوره‌ها بسته به نیاز کاربران خود در درجه‌های مختلفی تولید شده و حتی قابلیت سفارشی سازی آن‌ها نیز وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

این مدل دستگاه‌ها مصرف انرژی به مراتب پایینی نسبت به کوره‌های همرفتی و قدیمی داشته و جایگزین مناسبی برای این مدل کوره‌ها محسوب می‌شوند. همچنین این نوع کوره‌ها به دلیل ساختار مناسب، بازدهی بالایی نسبت به انواع قدیمی خود دارند.  به همین دلیل افراد زیادی این روزها مایل به خرید کوره‌های تابشی بوده و آن را به دیگر مدل کوره‌ها ترجیح می‌دهند.

بهترین مجموعه برای خرید کوره تابشی

در صورتی که مایل به خرید کوره تابشی مناسب هستید تا امکان تنظیم زمان گرمایش و امکان پیش گرمایش را داشته باشید بهتر است به مجموعه تخصصی در این حوزه مراجعه کنید. اخگر تابش یک مجموعه متخصص در خصوص سیستم گرمایشی و سرمایشی در انواع مدل تابشی، تابشی موضعی و … است.

این مجموعه از ابتدای مشاوره تا زمان نصب و راه اندازی مشتریان را همراهی می‌کند. افرادی که اطلاعات کافی درباره انواع کوره تابشی ندارند یا نتوانسته‌اند در این زمینه دانش کافی کسب کنند بهتر است به سایت اخگرتابش مراجعه کرده و با ثبت نام در این سایت از مشاوران مجموعه کمک بگیرند. بعد از ثبت اطلاعات و حضور مشاوران در مکان مورد نظر درخواست کنندگان، بهترین راهنمایی در خصوص به کارگیری کوره تابشی مناسب ارائه خواهد شد. بعد از خرید محصول مورد نظر، کارکنان باتجربه این مجموعه برای نصب و راه اندازی کوره در محل حضور پیدا خواهند کرد.

آشنایی با دیگر خدمات مناسب اخگر تابش

این مجموعه علاوه بر ارائه مشاوره برای خرید بهترین کوره و طراحی این محصول، درخصوص تعمیر و نگهداری کوره‌ها نیز خدمات مناسبی را ارائه می‌دهد.

ضمنا افراد این امکان را دارند قبل از تماس با مشاوران این مجموعه و هر اقدامی، ابتدا کاتالوگ اخگرتابش را مشاهده کرده و درباره کوره‌ها اطلاعاتی به دست آورند.

اخگر تابش با چه هدفی آغاز به کار کرد؟

اخگر تابش با هدف انتقال دانش و تجربه کشورهای اروپایی در امر بهره وری انرژی به صنعت داخل کشور در راستای ارتقا کیفیت محصولات گرمایشی و سرمایشی به فعالیت می‌پردازد. این مجموعه تاکنون بالغ بر 2 هزار و 695 پروژه درخصوص سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی انجام داده و تا حدود 90 درصد به کاهش مصرف انرژی نهادهای و مجموعه‌های مشتری خود کمک کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اخگر تابش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز